כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
סיכון למשתמשי הדרך

המיניוואן הפופולארי של טויוטה נקרא למוסך: חלק מהרכב עלול להתפרק

בבדיקה שיערכו ביבואנית טויוטה לישראל, יקבעו כי אם אכן מדובר ברכב שיש בו סכנה, בעליו יקבל פגוש קדמי חדש. התיקון אורך בין שעה אחת לשלוש שעות

המיניוואן הפופולארי של טויוטה נקרא למוסך: חלק מהרכב עלול להתפרק
טויוטה היילנדר חשש שחלקים יפלו בנסיעה צילום: רוני נאק

אם יש לכם טויוטה היילנדר, מיניוואן פופולארי למדי של היצרנית היפנית אשר משמש להובלת נוסעים, שימו לב: לפי הודעת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל חלק בחזית של ההיילנדר עלול ליפול – ובכבישי ישראל יש כמות נאה של רכבים כאלה.

כך, לפי הודעת היבואנית חברת טויוטה העולמית מזמנת למוסכים 1,191 טויוטה היילנדר אשר יוצרו בין דצמבר 2019 לאוגוסט 2023 כדי לבצע תיקון לבעיה שעלולה להתרחש. לפי ההודעה של יבואנית טויוטה: " הקריאה הוכרזה בשל החשש שבעת פעולה רגילה של הרכב, המגן הקדמי אשר מחובר לרכיבים נוספים כגון מגן המנוע התחתון ובטנות הגלגלים, עלול להתנתק ולגרום לרכיבים הנוספים להינתק מהרכב ולהוות סיכון לשאר משתמשי הדרך".

בנוסף מודיעה יבואנית טויוטה שהרכבים שנכללים בקריאת התיקון הזאת יוזמנו למוסכים המורשים של טויוטה בישראל לצורך בדיקה של הפגוש הקדמי. אם בבדיקה יקבעו כי אכן מדובר ברכב שיש בו סכנה, בעליו יקבל פגוש קדמי חדש. בנוסף צריך לקחת בחשבון שהתיקון אורך בין שעה אחת לשלוש שעות ומבוצע רק במוסכים המורשים של טויוטה - על חשבון היבואנית.

למי שרוצה לדעת כבר עכשיו האם ההיילנדר המסוים שלו נכלל בקריאת השירות אפשר לפנות לאתר האינטרנט של חברת טויוטה בארץ בכתובת הנוכחית, בנוסף לכך חשוב להזכיר: ריקול הוא פעולה שחובה לבצע לפי חוק, גם בשביל הבטיחות האישית וגם בשביל לעבור טסט: מכוניות שלא ביצעו ריקול אינן יכולות לעבור טסט בישראל ואי אפשר לעשות עליהן העברת בעלות.

 

טיוטה ריקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד