כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הוכרע: הח"כ הרביעי ב'דגל' - לייזר סורוצקין

אליעזר סורוצקין מנכ"ל 'לב לאחים', נבחר להיות הח"כ הרביעי של 'דגל התורה', במקומו של יעקב גוטרמן - ראש עיריית מודיעין-עילית • ישובץ למקום השמיני ברשימת 'יהדות התורה • הערב הגיע להתברך אצל הגראי"ל שטיינמן, כשהוא מלווה בשלושת ח"כי 'דגל התורה' • בכיר ב'דגל': "לייזר מחובר לקהלים רבים, יש לו קבלות וזה מה שהביא לבחירה בו"

חכ"י התנועה הערב עם סורוצקין בבית הגראי"ל. (באדיבות המצלם)
חכ"י התנועה הערב עם סורוצקין בבית הגראי"ל. (באדיבות המצלם)

שאלת הח"כ הרביעי של 'דגל התורה', השמיני ברשימה המשותפת של יהדות התורה, הוכרעה הערב (ב') על ידי הגראי"ל שטיינמן, שהחליט כי אליעזר סורוצקין, מנכ"ל 'לב לאחים', יחליף את יעקב גוטרמן ראש עיריית מודיעין עילית וימוקם אחרי שלושת הח"כים המכהנים - משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר.

הערב הגיעו שלושת הח"כים יחד עם סורוצקין לביתו של הגראי"ל ברחוב חזון איש 5 בבני ברק, כדי לשמוע ממנו אודות ההכרעה ולהתברך.

אמש נכנסה משלחת של בכירי ארגון 'לב לאחים' למעונו של הגראי"ל, בנסיון למנוע את מיקומו של סורוצקין במקום השמיני. לטענת בכירי הארגון, עזיבתו של סורוצקין תגרום לזעזוע בכל מערכת הקירוב.

בכיר ב'דגל התורה' אומר הערב בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "מטרת הבאתו של סורצקין לרשימת יהדות התורה היא לאור העובדה שהאיש מקושר לקהלים רבים, ובאפשרותו לגייס קהל של מצביעים שלא תמכו ביהדות התורה בבחירות האחרונות. מדובר באיש רב פעלים אשר מתפעל את המרכז הרוחני האדיר של לב לאחים והביא קבלות במשך השנים".

אליעזר סורוצקין (56) נכדו של הגאון רבי זלמן סורוצקין ובוגר ישיבת חברון, כיהן במשך שנים רבות כמנכ"ל ארגון הפעילים והקירוב 'לב לאחים', תפקיד אליו נשלח על ידי הגראמ"מ שך זצ"ל. סורוצקין הוא חתנו של הגרי"מ לאו רבה הראשי של תל אביב, ומכהן בעצמו כרב שכונת רמת אפריים בנתניה.

במהלך השנים רכש לעצמו שם של איש עשייה, ובשל כשרונו הרטורי הוא נבחר להנחות ביד רמה את הכינוס השנתי של הארגון במעמד כל גדולי ישראל. בבחירות האחרונות לרבנות הראשית היה מעורב רבות, ובפעילותו הציבורית ניתן לציין גם את ניהול ת"ת 'עוללים' ותיכון בית יעקב בנתניה, בה היה מעורב רבות גם בבחירות המקומיות.
אליעזר סורוצקין דגל התורה הרב שטיינמן גפני המקום הרביעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד