י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
טיפים ותובנות

משקיעים וחוסכים? כך תתנהלו נכון בזמן המלחמה

הדולר ששבר את תקרת ארבעת השקלים, הירידה בפעילות הכלכלית במשק יחד עם "המצב המיוחד" בארץ, מעוררים הרבה מאוד שאלות, ספקות וחששות אצל המשקיעים. אם גם אתם דואגים, בואו לוובינר של קבוצת בסדנו ותקבלו טיפים ותובנות על השקעות בימים טרופים

משקיעים וחוסכים? כך תתנהלו נכון בזמן המלחמה
השקעות במלחמה צילום: Hadar Youavian/FLASH90

משפחות רבות שחוסכות כסף לחתונות הילדים, שמשקיעות כסף בהשקעות שונות ומגוונות, נמצאות בתקופה האחרונה באי וודאות. המלחמה שנכפתה עלינו מעוררת הרבה מאוד סימני שאלה, תהיות וספקות אודות ההתנהלות הנכונה בכל מה שקשור לחיסכון והשקעה.

הדולר שחצה את רף ארבעת השקלים יחד עם הירידה בפעילות הכלכלית במשק בעקבות המצב המיוחד וגיוסם של מאות אלפים חיילים, משפיעים בתורם על המשקיעים שחוזרים ושואלים את עצמם מה נכון לעשות עם השקעות בימים של קרבות.

ככלל, תקופות של אי וודאות עלולות להשפיע דרמטית על קבלת ההחלטות אצל משקיעים ויש להן פוטנציאל נזק הרסני במיוחד. ההתלבטות ואי הוודאות נכנסו לחיינו הרבה טרם פרצה המלחמה. זה התחיל בקורונה, התחדש והתחזק בעקבות המלחמה באוקראינה והמשיך באינפלציה הגואה והריבית האימתנית שהשפיעו על הכלכלה העולמית כולה.

כדי לדעת כיצד להתמודד עם אתגרי התקופה הזאת, כדאי להקשיב לבעלי ניסיון, במיוחד לבעלי ניסיון בתחום ההשקעות. יובהר, זה לא שמישהו יודע מה יהיה. אם יש מישהו כזה, שיתכבד וינחש את מספרי הלוטו. אבל יש מי שיודע מה לא יהיה. מה לא כדאי לעשות בתקופת החירום ואיך נכון להתייחס לתחום ההשקעה והחיסכון בזמן המלחמה.

בעקבות פניות רבות שעלו מהציבור ומאות פניות שהגיעו לקו החירום שמפעילה קבוצת ההשקעות 'בסדנו', החליטה הנהלת הקבוצה לקיים וובינר (מפגש דיגיטלי) פתוח עם יו"ר ומייסד הקבוצה, אליעזר גרוס שיחלוק עם המשתתפים טיפים וכלים מניסיון העסקי והאישי. כך שאם גם אתם רוצים כלים שיעזרו לכם להתנהל נכון עם ההשקעות שלכם בתקופת החירום הזאת, נצלו את ההזדמנות והירשמו לוובינר.

בבסדנו אומרים שמספר המקומות מוגבל בשל אילוצים טכניים וקוראים לציבור להירשם במהירות ואף לנצל את האפשרות לשאול שאלות בקו החירום שפתחה החברה בימים האחרונים.

--

להרשמה לוובינר "השקעה בזמן מלחמה" של קבוצת בסדנו, לחצו כאן>>>

 

בסדנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!