כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הדים רבים למגזין הכשרות הראשון מסוגו 'החותם'

עקב הביקוש הרב הופצה מהדורה נוספת של המגזין, המסקר את מערכת הכשרות בראשות 'רבני העיר בני ברק' שליט"א, לחיזוק העמידה על משמרת הכשרות  

הדים רבים למגזין הכשרות הראשון מסוגו 'החותם'
מגזין חותם צילום: יח

בימי ערב חג הסוכות, הופק ויצא לאור מגזין 'החותם', המסקר את פעילות מערכת הכשרות בראשות 'רבני העיר בני ברק'.

המגזין יצא לאור ע"י מערכת 'החותם', ששמה לה למטרה ליידע ולפרסם לציבור בצורה נגישה ומסודרת, את ההידורים הרבים הייחודיים למערכת הכשרות, ואת ההתייעלות הממשיכה כל העת בהנהגתם המשותפת והמאוחדת של הגאונים רבי חיים יצחק אייזיק לנדא שליט"א ורבי שבח צבי רוזנבלט שליט"א, המעוררת הערצה וקידוש שם שמים בכל רחבי תבל.

המפיקים הדגישו כי בפרסום זה יהיה תועלת מרובה לכלל צרכני המזון הכשר, היות שכך הם יידעו מה עליהם לבדוק ולדרוש ברכישת מוצרים כשרים, בתכלית ההידור.

בראש המגזין, שיחת הדרכה מרבני העיר שליט"א העומדים בראש המערכת. הרבנים שליט"א האריכו לתאר את כובד האחריות המוטל על כתפיהם, כעומדים בראשות המערכת המהודרת ביותר, אשר המוצרים שבהשגחתה עולים על שולחן מלכים, ועל שולחנם של בני היהדות החרדית הנאמנה.

במהלך השיחה עם הרבנים, הוזכרו כמה נידונים הלכתיים אשר הדקדוק בהם ייחודי למערכת הכשרות. הרבנים שיבחו בדבריהם את המשגיחים המסורים, והעלו על נס את היות מערך ההשגחה עמוד האש ההולך לפני מחנה הכשרות כולו, בהיותו סמל ודוגמא לכלל עולם הכשרות בארץ ובתפוצות, כיצד יש להדר ולהחמיר בכל עניין ועניין הנוגע לכשרות.

בנוסף הובא ראיון מקיף עם ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, שתיאר בדבריו את התועלת המרובה לעיר, שיש בציות המוחלט לרבני העיר העומדים בראשות הכשרות, ומקובלים על כלל העדות והחוגים.

במגזין, הובאו שיחות עם כמה מראשי המשגיחים מכלל מחלקות הכשרות, האולמות, הפירות והירקות, חנויות המזון המוכן, מפעלי הענק, הפיקוח ההלכתי, ושאר התחומים שבהשגחת המערכת. בשיחות אלו, הוזכרו חלק מההידורים המרכזיים המוקפדים, הנהוגים בעסקים העומדים בהשגחת מערכת הכשרות של 'רבני העיר בני ברק'.

לאחר הפצת המגזין בפעם הראשונה, הוא אזל במהירות עקב הביקוש הרב, ולכן הוחלט ע"י המפיקים להדפיס מהדורה נוספת של המגזין, ולהפיצו בריכוזי היהדות החרדית.

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד