כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ההידרדרות ביחסים

לאחר הביקורת: רשתות השיווק בהודעה חריגה

לאור התלונות שנשמעו על כך שהרשתות רמי לוי ושופרסל מעדיפות את הסחורה של טורקיה למרות התבטאות האנטישמית של ארדואן הן הודיעו כי החליטו להפסיק את הייבוא משם

לאחר הביקורת: רשתות השיווק בהודעה חריגה
סופרמרקט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שופרסל ורמי לוי הודיעו היום (שני) כי אין בכוונתן לייבא יותר סחורה חקלאית מטורקיה. ההודעה מגיעה כחלק מיוזמה של מסעדנים שלא לייבא מהמדינה בשל ההידרדרות ביחסים עימה לאור תמיכתם במתקפה הרצחנית של החמאס.

כזכור, לפני מספר ימים אמר ארדואן כי: "חמאס אינו ארגון טרור אלא תנועה שחרור שמנהלת מלחמה כדי להגן על אדמתה. אין לנו בעיה עם מדינת ישראל, אך יש לנו בעיה עם המדיניות שלה בנוגע לפלשתינים. ישראל ניצלה את הכוונות הטובות של טורקיה, לא אבקר בה כפי שתוכנן. המדינות שתומכות בישראל אולי חייבות לה משהו, אך טורקיה אינה חייבת לה דבר".

בשבוע שעבר מנכ"ל משרד החקלאות, אורן לביא, קרא לרשתות השיווק, הקמעונאים הפרטיים והצרכנים בישראל לסייע בהצלת החקלאות הישראלית ולהעדיף תוצרת חקלאית מייצור מקומי. הפניה באה בתגובה לכך שחקלאי העוטף, האשימו את רשתות השיווק ובפרט רשת רמי לוי, שלא מקבלת סחורה חקלאית מהם ובמקביל מייבאת לארץ כמות גדולה של עגבניות מטורקיה. בתגובה, ברשת רמי לוי טענו כי "הרשת לא עצרה לרגע את הרכישה של יבול חקלאי ועגבניות מהעוטף ורוכשת מדי שבוע עשרות טונות של תוצרת מחקלאי העוטף ולא רק מהגבול".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד