ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
בסיור בעוטף עזה

השר ישראל כ"ץ: "נעשה הכל כדי לרסק את החמאס"

שר האנרגיה והתשתיות ישראל כ"ץ ביקר במועצה אזורית שדות נגב יחד עם מנכ"ל משרדו קובי בליטשטיין ומנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר: "אנשי המועצה הפגינו חוסן וגבורה מול המתקפה הרצחנית של מרצחי החמאס - באתי לכאן כדי לעמוד לצידם"

השר ישראל כ"ץ: "נעשה הכל כדי לרסק את החמאס"
השר ישראל כ"ץ במועצה אזורית שדות נגב צילום: באדיבות המצלם

שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, חה"כ ישראל כ"ץ, ביקר הבוקר (שני) בחמ"ל של המועצה האזורית שדות נגב, יחד עם ראש המועצה תמיד עידאן, על מנת לספק את צרכי החשמל, המים והתשתיות של תושבי המועצה והיישובים באזור.

השר קיבל סקירה מראש המועצה אודות האתגרים והבעיות שמתמודדת עימם המועצה בכלל התחומים, לרבות תחום האנרגיה. השר כ"ץ הדגיש כי הבטחת אספקת חשמל ומים יציבה לאזור היא בעלת חשיבות עליונה, וכבר כעת ננקטים צעדים בשטח כדי לספק את המשאבים הדרושים עבור המועצה.

יצוין כי משרד האנרגיה והתשתיות סיפק למועצה באופן מיידי 6 גנרטורים וסולר, למטרת אספקת חשמל בעת חירום, לצד פעילותה המבורכת של עובדי חברת החשמל שפועלים לתיקון קווי האספקה תחת אש.

בפגישה נכחו גם מנהל רשות המים, חזי ליפשיץ, מנהל אגף בכיר להנדסה וביצוע במשרד האנרגיה התשתיות, אוריאל בבצ׳יק, מנהל מרכז ביצוע נגב בחברת חשמל, שלום בוחבוט, וצוותים מקצועיים.

שר האנרגיה והתשתיות, חה"כ ישראל כ"ץ אמר: "אנשי המועצה הפגינו חוסן וגבורה מול המתקפה הרצחנית של מרצחי החמאס. באתי לכאן כדי לעמוד לצידם ולחזק אותם. הבטחתי לראש המועצה שאנחנו נעשה הכל כדי לרסק את החמאס ולהחזיר את הביטחון ליישובי האזור, ושאני ואנשי משרדי נעשה כל מה שיידרש כדי להבטיח שלתושבים תהיה גישה למשאבים חיוניים על מנת להקל עליהם בזמנים קשים אלו".

ישראל כץ מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד