כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מצ'ינג מיוחד

סיום מרגש: צפו כעת בשידור החי מבנייני האומה

במעמד מרגש במיוחד נערכים כעת 3,000 סיומי מסכתות, יחד עם מצ'ינג מיוחד של מיליוני דפי גמרא ומשניות להצלחת עם ישראל

סיום מרגש: צפו כעת בשידור החי מבנייני האומה
אילוסטרציה צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

ארגון 'בעזרת השם' המגדל את גדולי הדור העתידיים נרתם להצלחת עם ישראל בתקופה קריטית זו. בארגון שהוקם על ידי הרב ירון ראובן שליט"א, והרב אפרים כחלון שליט"א, ומטרתו להפיץ תורה ולרומם ולהאדיר את בני העלייה שבדורנו ולהכשירם לתלמידי חכמים מופלגים, יצאו בשנה שעברה בפרויקט מיוחד במסגרתו, 70 אברכים בני עלייה קיבלו על עצמם ללמוד את כל הש"ס כולו וזאת בתוך שנה אחת אחת בלבד. במהלך השנה הם זוכים למעטפת תמיכה ולליווי צמוד מאת אנשי הארגון.


בתאריך כ"ז בתשרי היה מתוכנן להיערך מעמד סיום מיוחד בו יערכו האברכים והרבנים החברים בתוכנית, 3,000 (!) סיומי מסכתות, מש"ס בבלי, וכן סיומים מהירושלמי, תוספתא, מכילתא, ועוד סיומי מסכתות מכל חלקי התורה. בעקבות המלחמה הקשה נדחה המעמד והוא נערך כעת בבנייני האומה בירושלים, כשבמרכז האירוע יערך מצ'ינג מיוחד של לימוד תורה למען הצלחת כלל ישראל בשעה קריטית זו, כשהיעד הוא להגיע למיליון דפי גמרא אותם ילמדו אברכי הכוללים ובני הישיבות, מיליון פרקי משניות אותם ילמדו תלמידי הת"תים ומיליון ספרי תהילים אותם יקראו ציבור הנשים. בין המשתתפים הרבים יתקיימו הגרלות מיוחדות.

רבני הארגון אומרים: "בשעה קשה זו בה עם ישראל זקוק לרחמי שמיים מרובים מול אויביו הרבים, התגייסנו בארגון 'בעזרת השם' הדואג לעתיד הרוחני של כלל ישראל, לסייע ולהציב כיפת ברזל רוחנית שתגן על עם ישראל, אנו קוראים לאברכי הכוללים הרבים ולבני הישיבות וכן לתלמידי הת"תים ולנשות ישראל היקרות להצטרף וליטול חלק בהגנה הרוחנית על עם ישראל".

בעזרת השם הופעה בנייני האומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד