ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
נחטפה בשמחת תורה

צה"ל שחרר חיילת במהלך פעולה קרקעית בעזה

הלילה שוחררה חיילת במהלך פעולה קרקעית, לאחר שנחטפה על ידי ארגון הטרור חמאס ב-7/10. מצבה טוב והיא נפגשה עם משפחתה | ראש הממשלה אומר כי מדובר ב"הישג המבטא את המחויבות שלנו להביא לשחרור כל החטופים. עם ישראל כולו מצדיע לשב"כ ומצדיע לצה"ל"

צה"ל שחרר חיילת במהלך פעולה קרקעית בעזה
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

הלילה (בין ראשון לשני) שוחררה החיילת טוראית אורי מגידיש, במהלך פעולה קרקעית, לאחר שנחטפה על ידי ארגון הטרור חמאס ב-7/10.

התצפיתנית נבדקה רפואית, מצבה טוב והיא נפגשה עם משפחתה. מגידיש שרתה כתצפיתנית במוצב נחל עוז, משם נחטפה.

מצה"ל ושב"כ נמסר: "כוחות הביטחון ימשיכו לעשות כל מאמץ על מנת להביא לשחרור החטופים".

חמאס וארגוני טרור נוספים מחזיקים עדיין ביותר מ-230 חטופים ברצועת עזה, בהם ילדים קטנים, נשים וקשישים, עובדים זרים, תיירים, וחיילים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לשחרור התצפיתנית ואמר: "אמש שיחררו כוחותינו משבי חמאס את טוראי אורי מגידיש. אורי נחטפה בבוקר השחור של ה-7 באוקטובר. ברוך שובך הביתה אורי.

אני מברך את השב"כ ואת צה"ל על ההישג החשוב והמרגש הזה, הישג המבטא את המחויבות שלנו להביא לשחרור כל החטופים. עם ישראל כולו מצדיע לשב"כ ומצדיע לצה"ל.

ולמחבלי החמאס ולדאעש אני אומר - אתם מפלצות. אנחנו נמשיך לרדוף אתכם, אנחנו נמשיך לצוד אתכם. נכה בכם עד שתיפלו מרגלינו". תגובת ראש הממשלה.

השר וחבר קבינט המלחמה בני גנץ אמר: "נמשיך לעשות כל מאמץ, בכל אמצעי, כדי להחזיר את הבנות והבנים הביתה".

כזכור ראש הממשלה נתניהו התייחס היום בישיבת הממשלה לסוגיית החטופים: "אנחנו ממשיכים את המאמצים לשחרר את החטופים, גם במהלך התמרון, והתמרון אפילו מייצר אפשרויות להשיג שחרור ואנחנו לא נחמיץ אותן. המערכה הזו תיקח זמן, יהיו מהמורות, יהיו קשיים, יהיו אבדות, יהיו גם הפתעות, אבל בסופה אני מבטיח לכם דבר אחד: החמאס יוכה שוק על ירך. החמאס יובס, תהיה עזה אחרת".

חמאס עזה שב"כ מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד