כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
הגאב"ד נשא תפילה חרישית

תיעוד: המקווה המפואר של מאקאווא באלעד נחנך

באלעד נחנך המקווה 'טהרת אשר' על שם גאב"ד מאקאווא אלעד זצ"ל שנפטר לפני למעלה משלוש שנים. צפו בגלריה מהמעמד שנערך בראשות גאב"ד מאקאווא שנשא תפילה חרישית 

תיעוד: המקווה המפואר של מאקאווא באלעד נחנך
חנוכת המקווה טהרת אשר מאקאווא באלעד צילום: שוקי לרר

לאחר שנים של ציפייה ובהשקעה אדירה של מליוני שקלים התקיים מעמד חנוכת מקוה הטהרה המפואר והמהודר "טהרת אשר" ע"ש ולעילוי נשמת רבי יוסף אשר אנשיל למברגר זצ"ל אב"ד קהילת מאקאווא באלעד.

בתחילת המעמד שנערך בראשות גאב"ד מאקאווא שסייר ארוכות באגפי המקווה הטהרה, בדק את האוצרות המהודרים, ונשא תפילה חרישית במקום, כן סיירו במקווה החדש, במעמד חנוכת המקווה הגדול והמפואר, הגה"צ רבי סיני הלברשטאם מרא דאתרא אלעד הגרש"ז גרוסמן והגאון רבי יעקב שאול לייזער דומ"ץ צאנז באלעד.

הרבנים הביעו את התרשמותם הגדולה לנוכח ההשקעה הגדולה ובטיב התוצאה והאיכות המקסימלית שיהא הכל בשיא היופי וההידור לטהרתן של ישראל. לאחר מכן נערך שולחן 'לחיים' בהשתתפות בני וחתני הרב זצו"ל שנשאו דברים לרגל המעמד הקדוש, אב"ד מאקאווא נתניה נשא דברים לזכר אביו שבמשך כל ימיו מסר נפשו לטבילה במקוה לפני כל מצוה ומנהג, רב הקהילה הגאון רבי אברהם למברגר שזכה לברך על המוגמר לאחר חודשים של מסירות גוף ונפש ומאמצים כבירים, הודה בהתרגשות לכל המסייעים והשותפים להרבות אורה וקדושה בעירנו וציין את שאיפת אביו הרב זצ"ל כל ימיו להקים מקוה טהרה לקדש ולטהר את הנשמות טרם עבודת התפילה, ובירך שבכח זה נזכה לגאולתן של ישראל. 

צפו בגלריה

 

 

מקווה אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד