י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
פנו לקטאר ולמצרים

משפחות החטופות בסרטון שחמאס הפיץ: "חייבים להחזיר את כל החטופים הביתה"

המשפחות של החטופות אשר הופיעו בסרטון שחמאס הפיץ הערב קוראות לממשלה: "חייבים להחזיר את כל החטופים הביתה עכשיו. מבקשים מרה"מ ושר הביטחון לפעול עכשיו כדי לסיים את האסון הנורא הזה"

משפחות החטופות בסרטון שחמאס הפיץ: "חייבים להחזיר את כל החטופים הביתה"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

בהצהרה לתקשורת הערב הגיבו נציגי המשפחות לפרסום קלטת חמאס שפורסמה הערב, בקלטת נראו שלושה חטופות, אחת מהן קראה לראש הממשלה נתניהו להביא לשחרור כל החטופים.

רמוס אלוני, אביה של דניאל ושרון אלוני שנראו בסרטון אמר במסיבת עיתונאים: "הקלה גדולה שהיא בחיים. עד היום לא ידענו עליה שום פרט מאומת ואנחנו כל כך רוצים לחבק אותה ואת כל משפחתנו. במשפחה שלנו נשארנו רק ארבעה מתוך עשרה. אני מבקש ודורש מהצלב האדום שלא יעמוד על הקווים אלא ייקח יוזמה וידרוש לראות את כל החטופים שלנו".

עוד אמר: "אני פונה לקטאר ולמצרים וליתר המדינות שבכוחן לשים לזה קץ, לפעול עכשיו. להחזיק ילדים ונשים וזקנים, ובכלל להחזיק חטופים, זה פשע נגד האנושות. אנחנו עטופים בחברים ובכלל החברה הישראלית וזה כל כך מרגש. אני מודה לכולם ומבקש לא להשאיר אותנו לבד. חשובה לנו התמיכה".

האב דיבר לבתו דניאל ושרון בתקווה שזה יגיע אליהן: "אנחנו רואים אתכן, אנחנו שומעים אתכן, אנחנו אוהבים אתכן אנחנו חושבים עליכן כל שניה ואנחנו נחזיר אתכן".

אביטל קירשט בוכשטוב, אמא של רימון המופיעה בסרטון אמרה: "אני מודאגת. רימון הייתה בלי משקפיים, וחייבים לשלוח עזרה רפואית דחופה, כדי להעביר צרכים בסיסיים ומיד. אני לא מאמינה שיש אדם אחד בקטאר או בעולם שחושב שאזרחים צריכים להיות מוחזקים מתחת לאדמה. מבקשים מראש הממשלה ושר הביטחון לפעול עכשיו כדי לסיים את האסון הנורא הזה, ולעם ישראל אני אומרת: אל תעזבו אותנו".

מטה המשפחות החטופים (1) חטופים עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד