ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
קרא להקמת מדינה פלסטינית

פוטין: "שום דבר לא יכול להצדיק הפצצת מאות אלפי אזרחים חפים מפשע"

נשיא רוסיה פוטין התייחס היום למלחמה בעזה ואמר כי "האליטות השולטות בארה"ב הן המרוויחות העיקריות מאי היציבות העולמית". פוטין התייחס לפרעות שאירעו אמש בשדה התעופה בדגסטן: "מקורם בהסתה באינטרנט"

פוטין: "שום דבר לא יכול להצדיק הפצצת מאות אלפי אזרחים חפים מפשע"
הנשיא פוטין צילום: צילום מסך

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין סיפק היום (שני) מספר ציטוטים מעניינים על המלחמה בעזה והתערבות של ארה"ב בה. את הדברים אמר בפגישה עם כוחות הביטחון, הממשלה והפרלמנט. בין היתר אמר כי הקמה של מדינה פלסטינית היא הפתרון לסכסוך במזרח התיכון

פוטין אמר: "האליטות השולטות בארה"ב הן המרוויחות העיקריות מאי היציבות העולמית. הם מארגנים כאוס קטלני. הם לא רוצים שלום, הם רוצים כאוס מתמיד במזרח התיכון".

עוד הוסיף: "במזרח התיכון, במקום להעניש מחבלים, החלו לנקום בעקרון האחריות הקולקטיבית. "כשאתה מסתכל על ילדים מתים בדם, בסבל של קשישים, במוות של רופאים במזרח התיכון, האגרופים שלך קפוצים, אבל הרגשות אינם מקובלים. שום דבר לא יכול להצדיק הפצצת מאות אלפי אזרחים חפים מפשע בעזה", אמר.

פוטין המשיך והסביר כי "ארצות הברית נחלשת ומאבדת את מעמדה, עולם "הסגנון האמריקאי" הופך לנחלת העבר". פוטין אף התייחס לפרעות שאירעו אמש בשדה התעופה בדגסטן: "מקורם בהסתה באינטרנט - בין היתר מאוקראינה וזה מעשה ידיהם של סוכנים מערביים".

חמאס ולדימיר פוטין מלחמת חרבות ברזל עזה רוסיה דאגסטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד