ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

מדוע הגיע הרבי מויז'ניץ לביה"ח לשחרר חולה?

הרבי עצמו הגיע לבית החולים כדי לשחרר אישה שחולה במחלה הנוראה לחופת בנה • במהלך החופה הסביר האדמו"ר מדוע התאמץ כל כך

האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: יהושע פרוכטר
האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: יהושע פרוכטר

בימים האחרונים הגיעה מארצות הברית אשה החולה בסרטן לחתונת בנה בבני ברק. לאחר הנחיתה, מצבה החל להתדרדר והיא אושפזה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים מעייני הישועה.

באופן מפתיע, האדמו"ר מויזניץ, שבני משפחת האשה נמנים על חסידיו, ביקש באופן אישי מהנהלת בית החולים לשחררה לחופת בנה חרף מצבה הקשה. בכדי לזרז את שיחרורה, האדמו"ר הגיע באופן אישי ל'מעיני הישועה'.

לאחר שהבקשה החריגה נענתה, פנו בני המשפחה לאפי פלדמן, יו"ר ארגון איחוד הצלה בני ברק ולמתנדב אלעזר קליין, על מנת לסדר את ההעברה והלוגיסטיקה הכרוכה בכך. לצורך כך, נרתמו מספר חובשים וסגן מנהל המחלקה הפנימית בבית החולים, ד"ר אוריאל לוינגר המתנדב גם באיחוד הצלה, אשר התלוו לחולה לחתונת בנה, עד לחזרתה לבית החולים.

במעמד החופה, התרגשו בני המשפחה שלמרות מצבה הקשה של האם, היא השתתפה בשמחת בנה.

במעמד החופה, התבטא האדמו"ר מויז'ניץ אודות סיבת השתדלותו החריגה למען שחרורה של האם, לאפשר לה להשתתף בחתונת בנה למרות מצבה הקשה: "אבותי הקדושים והוריה של המחותנת בוודאי נמצאים פה. התעקשנו שתבא לפה, כדי שיתעוררו רחמים עליה וירוצו לכסא הכבוד להתפלל ולבקש עבורה". האדמו"ר הודה לצוות הרפואי שליווה את החולה, ובירכם.

"לא היה אחד שלא בכה במעמד" סיפר אחד מבני המשפחה. "חופה היא תמיד מרגשת, אך המצב הרפואי של האם, עם תוספת דברי האדמו"ר, גרמו לרבים להזיל דמעות..."

ד"ר אוריאל לוינגר והמתנדבים בחופה המרגשת






ויזניץ חופה סרטן אדמור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד