כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"הבן שלי לא יחזור"

יריב אופנהיימר ביקר את החגיגות לשחרור החיילת; כך הגיבה האם השכולה

איש השמאל יריב אופנהיימר קומם רבים בציוץ ברשת X שבו ביקר את החגיגות סביב שחרורה של החיילת אורי מגידיש משבי החמאס. האם השכולה עופרה לקס שבנה נרצח בבארי הגיבה לו והוא לא נשאר חייב

יריב אופנהיימר ביקר את החגיגות לשחרור החיילת; כך הגיבה האם השכולה
יריב אופנהיימר צילום: צילום מסך ערוץ 14

איש השמאל יריב אופנהיימר לא אהב את החגיגות בבית משפחת מגידיש על שחרורה של הבת החיילת אורי מגידיש משבי החמאס. אופנהיימר הגיב: "תמונות השמחה מבית המשפחה בודאי לא פשוטות עבור שאר המשפחות שיקיריהם בידי החמאס וגם הלילה לא יצליחו להירדם. צניעות נדרשת". כך כתב ברשת X.

תגובות רבות נכתבו נגד אופנהיימר על הציוץ. אחת מהן היתה של העיתונאית עופרה לקס ששיכלה את בנה הקדוש נוה אלעזר לקס הי"ד בטבח המחריד של מחבלי חמאס בקיבוץ בארי.

"יריב, הבן שלי נהרג בבארי. הוא לא יחזור. ועדיין, אני כל כך שמחה עבור משפחת מגידיש, עבור אורי ואזרחי ישראל כולה!", כתבה לקס, כתבת 'מקור ראשון' והוסיפה, "שיחזרו אלינו לשלום במהרה כל החטופים וכל החיילים, אחרי שיסיימו את העבודה במיגור המרצחים הארורים".

אופנהיימר כתב לה בתגובה: "עפרה יקרה. משתתף בצערך הכבד על נפילת בנך. כולנו כואבים את האובדן ושמחים על החיים שניצלו, במיוחד בצורה הירואית". ועם זאת הוסיף, "ובכל זאת, יש הורים שהלא נודע עוד לפניהם. רגישות. צנעה. כלפיהם. המערכה רחוקה מלהסתיים".

גם יועצת ראש הממשלה, טל גלבוע, שאחיינה גיא דלאל, בן ה-22 נחטף לעזה, הגיבה לאופנהיימר וכתבה: "לא פשוטות? שלעולם לא תבין איזה אושר עילאי התמונות והסרטונים האלו הביאו לנו. שמחה עילאית! אמן ובקרוב על כולנו! אורי מגידיש חופשיה! עם ישראל חי! כנראה צריך להיות אהוב כדי לדעת אהבה מהי. מפרגן כדי לדעת פירגון מהו", עקצה לסיום.

יריב אופנהיימר מלחמת חרבות ברזל חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד