י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זוהי תגובתו

הח"כ מ'הליכוד': "לא מאמין שנתניהו יוכל להישאר"

"אני לא מאמין שנתניהו יוכל להישאר אחרי המלחמה". כך מצוטט חבר הכנסת בועז ביסמוט מ'הליכוד' שנבחר לכנסת בזכות הדחיפה של נתניהו. הוא בתגובתו לפרסום לא מכחיש לחלוטין

הח"כ מ'הליכוד': "לא מאמין שנתניהו יוכל להישאר"
נתניהו בישיבת ממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

כל פרסום שלילי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו נופל כמוצא שלל רב לידי העיתונאי בן כספית שבמשך שנים רבות מסקר בשליליות אובססיבית את נתניהו ומשפחתו.

בשעות האחרונות מפרסם כספית כי ח"כ בועז ביסמוט מ'הליכוד' שקיבל קיצור דרך מהיו"ר בנימין נתניהו כדי להתמודד בפריימריז, הגיע כשכן לניחום אבלים בתל אביב אצל הוריה של צעירה שנרצחה במסיבת הטבח 'נובה' סמוך לקיבוץ רעים.

בן כספית מתאר: "נכנס השכן, בועז ביסמוט. לא מצליח לעצור את דמעותיו. שומע את הסיפור, בוכה ועל פי אחת העדויות "נקרע לגזרים", ואומר, בין היתר: "אני לא מאמין שנתניהו יוכל להישאר אחרי המלחמה".

כדי לחזק את הפרסום מציין כספית "שמעתי יותר משתי עדויות לדבריו אלו".

ח"כ ביסמוט. צילום: דוברות הכנסת.

ח"כ ביסמוט מסר בתגובה: "בכיתי מאוד זה נכון, אבל לא מתבייש להודות שאני בוכה הרבה בזמן אחרון (הלוויות, ניחום אבלים) מה שאני אומר למשפחות שאני מבקר ובראיונות לתקשורת הזרה, שבסוף המלחמה הכל על השולחן וכולם מהדרג המדיני והצבאי ייאלצו לתת תשובות ברורות אחרי האסון הגדול ביותר שפקד את מדינת ישראל".

עוד הוסיף ח"כ: "אני חושב, שהיום הדבר שמאחד אותנו זה הכאב הגדול מאוד והדרישה לראות את חמאס מחוסל והחטופים שבים לאהוביהם יש לחזק היום את הדרג הצבאי והמדיני , אנחנו במלחמה ואיתם ננצח - זה מה שאני חושב וזה מה שאני אומר בכל הזדמנות". לשון התגובה.

כך או כך, האם מדובר בתחילתו של מרד פנים ליכודי לקראת דרישה נחרצת מהשרים והח"כים מנתניהו לפנות את מקומו בתום המלחמה, ימים יגידו.

בועז ביסמוט בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל בן כספית ניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד