כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מסלול מזורז

הזדמנות נדירה להכשרה בענף מקצועות הרכב

איגוד יבואני הרכב ומשרד התחבורה, פורסם קול קורא לציבור להירשם, לקבל הכשרה במסלול מזורז ללא תשלום ולקבל השמה מיידית אצל מעסיק. היקף הגיוס למילואים והמצב הביטחוני יוצרים מצוקת כוח אדם שעלולה לפגוע בתפקוד המלא של המשק 

הזדמנות נדירה להכשרה בענף מקצועות הרכב
ענף הרכב מוגבל - מוסך תיקונים צילום: רוני נאק

מלחמת חרבות ברזל הובילה למצוקה של ממש בענף הרכב. היקף הגיוס למילואים והמצב הביטחוני יוצרים מצוקת כוח אדם שעלולה לפגוע בתפקוד המלא של המשק והצרכים הביטחוניים.

ענף תחזוקת הרכב חיוני למדינת ישראל לצורך שימור שוטף של כוח המלחמה, הביטחון הפנימי ופעילות שוטפת של המשק בכללותו. כבר פרסמנו לפני כמה ימים על מצוקת העובדים שנגרמה בשל הלחימה וכי איגוד המוסכים פנה למדינה שתאפשר הבאה של עובדים זרים ופועלים מהשטחים כדי שיעבדו במוסכים. וכן להכיר במוסכים כמפעלים חיוניים למשק.

עתה האיגוד מעבה עוד יותר את המאמצים כשהמטרה היא לחזק את מערך תחזוקת הרכב של ישראל – הפעם עם עובדים ישראלים. בשילוב כוחות של איגוד המוסכים, איגוד יבואני הרכב ומשרד התחבורה, פורסם קול קורא לציבור להירשם, לקבל הכשרה במסלול מזורז ללא תשלום ולקבל השמה מיידית אצל מעסיק.

במקביל קוראים לבעלי עניין ללא ניסיון להירשם, לקבל הכשרה ללא תשלום והשמה מובטחת. חשוב לציין כי עלות ההכשרה היא על כתפי שלושת הגופים הנ"ל.

לדברי רונן לוי, יו"ר איגוד המוסכים: " ענף תחזוקת הרכב חיוני למדינת ישראל לצורך שימור שוטף של כוח המלחמה, הביטחון הפנימי והפעילות השוטפת של המשק. אני קורא לכולם, גמלאי הענף ובעלי ובעלות עניין בתחום, אנחנו צריכים אתכם עכשיו, אצלנו תקבלו הכשרה, שכר הולם ותתנו יד לחיזוק המדינה בזמנים קשים אלו".

קישור לעמוד הרשמה באתר איגוד המוסכים

 

מילואים מלחמת חרבות ברזל מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד