כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לא רואים בעיניים

פירמת רואי החשבון הגלובלית בהודעה מצערת לעובדיה הישראלים

במכתב שנשלח לעובדי החברה נמסר כי הקיצוץ הינו בלתי נמנע בשל המצב הקשה בו שרוי המשק והחברה מעדיפה את הפתרון הזה על פני שליחת עובדיה לחל"ת

פירמת רואי החשבון הגלובלית בהודעה מצערת לעובדיה הישראלים
רואה חשבון צילום: FREEPIK

פירמת רואי החשבון הגדולה בישראל, EY, מודיעה לעובדיה כי היא מתכוונת לערוך קיצוץ חד בשכרם החל מהחודש הבא בשל ההשפעות של המלחמה על המשק, כך פורסם ב'דה מרקר'. כמו כן נכתב כי כלל עדכוני השכר לעובדים נדחו נכון לעכשיו בחודשיים.

הסיבה היא "מתוך רצון לצמצם את הפגיעה בעובדים ומתוך תקווה כי בעוד חודשיים הסביבה העסקית תהיה ברורה יותר. אנו נמצאים במצב מורכב וקשה של חוסר וודאות שכנראה ויימשך עוד זמן מה. כלל המשק חווה בימים אלו פגיעה כלכלית משמעותית שהיקפה וחומרתה יתבררו רק בעתיד — וכיוצא בזה גם הפירמה שלנו חווה בימים אלו ירידה טבעית בפעילותה בשל ירידת הפעילות במגזר העסקי בישראל.

לאורך שלושת השבועות האחרונים ניסינו לפעול ברגישות רבה ולהתחשב בצרכים השונים של כולכם/ן כדי לעבור תקופה לא פשוטה זאת — לרבות חוסר פגיעה מוחלטת בשכר".

ל-2,100 עובדי החברה בארץ נמסר כי "אם המצב במשק יחריף, נערוך חשיבה נוספת ונעדכן בהתאם. הקטנות השכר לשותפים ודחיית עדכוני השכר הם חלק מניסיון משמעותי של הפירמה להימנע מצורך לבצע מהלכים כמו הוצאה לחל"ת או פיטורים וכולנו תקווה שהפעולות שביצענו יספיקו לעת הזאת".

חשבונית העלאת שכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד