כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

ציפי ישי: "קיבלנו שיחות עם איומים"

רעייתו של ח"כ אלי ישי ל'בחדרי חרדים': "משעות הלילה אתמול אנחנו מקבלים טלפונים חמים והודעות מאלפי תומכים שמחזקים את המהלך" • "זה לא קל לאלי לעזוב את הבית שזה ש"ס, אבל כך החליטו גדולי ישראל שעימם הוא מתייעץ" • "אתמול בלילה קיבלתי מספר שיחות טלפון מאוד קשות עם איומים והרגשתי מאוד קשה ונשברתי"

ישי בהקמת המפלגה. צלם:פלאש 90
ישי בהקמת המפלגה. צלם:פלאש 90

בעקבות החלטתו של ח"כ אלי ישי ל]רוש מסיעת ש"ס ולהקים תנועה עצמאית, סופגים ישי ובני משפחתו מתקפות חוזרות ונשנות.

בראיון מיוחד ל'בחדרי חרדים', מספרת רעייתו, ציפי ישי, על ההחלטה והאיומים וההטרדות הנלווים אליה מאז אתמול.

"אחרי שאלי קיבל את ההחלטה, שמגובה בברכת גדולי ישראל בראשם ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזז - שכידוע אלי לא זז מטר בלי שמקבל את ברכתם, אנחנו מרגישים חזקים ומחוזקים ונחושים, ואנחנו מתחילים לפעול למען הצלחת המערכה".

ציפי מספרת כי "משעות הלילה אתמול אנחנו מקבלים טלפונים חמים והודעות מאלפי תומכים שמחזקים את המהלך. לפי התגובות זה נראה שהעם מאוד רצה את הסגנון של המפלגה של תורת ישראל, אהבת ישראל וארץ ישראל. זה לא קל לאלי לעזוב את הבית שזה ש"ס, אבל כך החליטו גדולי ישראל שעימם הוא מתייעץ".

ביחס לחלק הפחות נעים, היא מספרת: "אתמול בלילה קיבלתי מספר שיחות טלפון מאוד קשות עם איומים והרגשתי מאוד קשה ונשברתי. לא האמנתי שזה קורה, אבל לבסוף התחזקתי ועם הרבה אמונה ננצח. לילדים זה לא קל באופן אישי. היה שלב בימים האחרונים שבקשנו מאלי שיקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים, אלא שאצל אלי הרבנים קובעים והם נתנו לו את ההוראה לפתוח ולהקים את המפלגה".

לסיום היא מדגישה, "רבנים חשובים ואישי ציבור בכירים מתקשרים לחזק ולתת גב לקראת המערכה שעומדת לפנינו".
ציפי ישי איומים רבנים עסקנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 59 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד