כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מטח לעבר העיר

תיעוד: רקטות נפלו באשדוד, רכבים עלו באש. גבר נפצע קשה

מספר כלי רכב עלו באש כתוצאה ממטח רקטות שנורה לעבר אשדוד | כוחות הכיבוי וההצלה פועלים בעיר | ארבעה נפצעו, בהם אחד באורי קשה | תיעוד

תיעוד: רקטות נפלו באשדוד, רכבים עלו באש. גבר נפצע קשה
רכבים עולים באש צילום: מתוך התיעוד

מספר רקטות נפלו אחר הצהריים (שלישי) בעיר אשדוד ובסביבתה, בשל מטח שירה ארגון חמאס לעבר העיר. אחת מהרקטות פגעה ישירות בחניון בניין מגורים וגרמה לכמה כלי רכב לעלות באש. כתוצאה מהמטח נפצעו ארבעה בני אדם.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא 4 פצועים (מ-2 זירות שונות), בהם: גבר בן 50 במצב קשה עם רסיסים בגופו ו-3 גברים בני 64, 46 ו-35 במצב קל עם פציעות בגפיים כתוצאה מרסיסי זכוכית. מתבצעות סריקות בזירות נוספות בגזרה.

"בהמשך לדיווח על נפילות, ישנם מספר נפילות בעיר כמו כן שבעה כלי רכב בוערים ולוחמי האש פועלים בכיבוי", נמסר מכבאות והצלה. "לוחמי האש ממתינים לחבלן מאחר ויש נפל בזירה. במקביל צוותים נוסעים לנפילה נוספת ככל הנראה פגיעה ישירה בבניין".

המשטרה מסרה כי היא מטפלת כעת בזירות נפילה של פריטי רקטה בעיר אשדוד. "שוטרי וחבלני משטרה של מרחב לכיש פועלים כעת על מנת לבודד את זירות הנפילה וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור".

"אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל", הוסיפה המשטרה.

 

מלחמת חרבות ברזל אשדוד רקטה שיגור רקטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד