כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

צפו: ח"כ יואב בן צור ביקר בזק"א תל אביב

ח"כ יואב בן צור למתנדבי זק"א ת"א בערב הדרכה לכבוד חנוכה: "אני יודע ומעריך את עבודת הקודש שאתם עושים"

צפו: ח"כ יואב בן צור ביקר בזק"א תל אביב
יהודה פרקוביץ

ערב הדרכה למתנדבי זק"א ת"א התקיים לכבוד חג חנוכה, בהשתתפות מתנדבים רבנים ואישי ציבור.

בערב ההדרכה שהתקיים בבסיס זק"א בבני ברק השתתפו בין היתר הרב יעקב רוז'ה רב זק"א ת"א, ח"כ יואב בן צור מש"ס, מנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד, מפקד זק"א ת"א חיים נוגלבלט קציני משטרה והמוני מתנדבי זק"א ת"א.

הרב יעקב רוז'ה מסר הדרכה הלכתית למתנדבים על מספר נושאים רלוונטיים העומדים על סדר היום בעבודה השוטפת של המתנדבים והלכות הנוגעות לחנוכה.

ח"כ יואב בן צור מש"ס אמר במהלך האירוע: "כבוגר יחידת זיהוי חללים בצבא שהשתתף בכמה אסונות אני יודע ומעריך את עבודת הקודש שאתם עושים. מדובר בעבודה קשה נפשית ופיזית ורק מי שעסק בנושא, יודע עד כמה. אני מעמיד עצמי לשירותכם ואשמש כתובת לכל דבר שיידרש".

מנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד בירך אף הוא את המתנדבים ואמר : "פעילותם של המתנדבים היא פעילות קודש. חסד של אמת כפשוטו. המתנדבים מקדישים מזמנם לטובת עשיית חסד עם הנפטרים ובמקביל גם לחילוץ והצלת חיי אדם, ואני מלא הערכה להם ולבני משפחותיהם".

במהלך הערב נפרדו המתנדבים מקצין אג"מ מרחב דן סנ"צ יגל פינק שעבר לכהן כמפקד תחנת שכונות והעניקו לו חנוכייה מהודרת למזכרת על שיתוף הפעולה בסיוע בשמירה על כבוד המת. הקצין הודה למתנדבים על עבודת הקודש שהם עושים שנתגלתה לפניו במהלך שנות עבודתו עם מתנדבי זק"א ת"א.

צילום: יהודה פרקוביץ












זקא בן צור ביקור גלריה תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד