י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גלאט - כושר • צפו: חדר כושר ומקווה בביתר

בשבועות הקרובים יפתח בביתר חדר כושר מתקדם שנבנה על ידי העירייה ומפעל הפיס • בצמוד למכשירי הכושר יפתח...מקווה

גלאט - כושר • צפו: חדר כושר ומקווה בביתר

על זה עוד לא חשבו: חדר כושר מתקדם שבצמוד אליו נמצא מקווה כדת וכדין, המאפשר למתעמלים לטבול במקום אחרי ההתעמלות.

בשבועות הקרובים, הדבר הזה הופך למציאות. ביתר עילית רושמת תקדים לראשונה בארץ ואולי גם בעולם: מקווה וחדר כושר משותף, הממוקמים באולם הפיס ברח' בן איש חי בעיר.

הרעיון נולד באחת מישיבות התכנון הראשונות של חדר הכושר, שנבנה על ידי החברה לפיתוח ביתר ומתקציבי מפעל הפיס, כאשר ראש העיר הפתיע את הנוכחים ברעיון מקורי: "חלק גדול מציבור תושבי ביתר מקפיד על טבילה יומית במקווה, מדוע לא לשדרג את השירות, ולבנות מקווה בסמוך לחדר הכושר, כך שהאנשים לא יצטרכו לרוץ שוב למקום אחר...". עובר לעשייתן, הורה רובינשטיין לשלב בתכנון גם מקווה קטן.

לדברי רובינשטיין, "המקווה הוא דבר ייחודי, אין כמותו בשום חדר כושר. הוא לא רק חוסך הליכה כפולה לאלו שמקפידים על כך, אלא גם יוצר טריגר להגיע למקום, וזו בדיוק המטרה".
בימים אלו, נמצא חדר הכושר בשלבי ריהוט ואבזור אחרונים, כאשר רוב המכשירים – מהמתקדמים ביותר בתחום – כבר נמצאים במקום, וההיערכות לקראת הפתיחה נמצאת בשיאה.

מי שינהל את המכון, הוא ישראל מלמד, מדריך כושר מוסמך ובעל וותק רב, המחזיק במגוון תארים מתקדמים בתחום, כשהכל יתנהל כמובן בכפוף להנחיות רבני העיר.

לדברי מלמד, "הפעילות הגופנית חשובה במיוחד לציבור החרדי שיושב זמן רב ולומד. הישיבה הרצופה במשך שעות רבות מהיום, מביאה לניוון גופני. יש כיום בציבור החרדי חוסר מודעות לנושא הפעילות הגופנית. הנושא הזה חשוב למבוגרים, חשוב לצעירים, חשוב לנשים, חשוב לילדים ונוער".

בנוגע להדגשים המקצועיים הוא אומר, כי "אין אצלנו מטרה של פיתוח גוף. אנחנו בעיקר נדבר על מטרות בריאותיות. נקיים הסברה על חשיבות הכושר במניעת מחלות, כמו לחץ דם, סוכרת, כולסטרול, השמנה ועוד.

"מדובר בחדר כושר מאובזר ברמה הגבוהה ביותר ובמכשירים החדישים ביותר הקיימים בשוק. נוחים לתפעול, מגוון רחב מאוד של מכשירים, לאירובי ולעבודת כוח, כולל מכשירים שאינם נמצאים ברוב חדרי הכושר בארץ".

למותר לציין, כי את המקום יתפעלו אנשי מקצוע בלבד המוסמכים על פי חוק, כולל מדריכות כושר מקצועיות לנשים.







מקווה חדר כושר ביתר רובינשטיין תמונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד