י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
כולנו מחכים להם בבית

מיצג 'המיטות הריקות' המרגש של קהילת קיבוץ ניר עוז

השבוע הוצג בכיכר ספרא בירושלים מיצג מרגש ונוגע, שלא השאיר אף עין יבשה. בכיכר הועמדו 239 מיטות בגדלים שונים, מסודרות עם ציוד אישי כך שאפשר ממש להרגיש את החוסר של כל אותם תינוקות, ילדים ומבוגרים שחמאס חטפו באכזריות לתוך עזה

מיצג 'המיטות הריקות' המרגש של קהילת קיבוץ ניר עוז
מיצג ׳המיטות הריקות׳ צילום: באדיבות המצלם

מיצג מצמרר: חברי קיבוץ ניר עוז שהיו בלב התופת בשבת הנוראית של ה-7 באוקטובר, הציבו השבוע 239 מיטות ריקות בכיכר ספרא בירושלים, המסמלות את כמות החטופים הנמצאים כעת בשבי חמאס ברצועת עזה.

רבע מקיבוץ ניר עוז אינם איתנו, כאשר 80 חברי וחברות קיבוץ נרצחו ונחטפו. שורדי התופת של השבת הנוראית, הגיעו למיצג, וביחד עם עוד משפחות חטופים ונעדרים, קיימו דקת דומיה מצמררת בצמוד למיטות הריקות. המיצג נוצר משותפות בין האמן ערן וובר לבין האסטרטגית ורד חורי, שמלווה בהתנדבות את קיבוץ ניר עוז - במטרה להשמיע את זעקתם של החטופים והחטופות בעזה, שזמנם הולך ואוזל.

מיצג ׳המיטות הריקות׳
חברי הקיבוץ קיבלו את ברכתה של עיריית ירושלים והצליחו לעמוד במשימה בזכות מאות מתנדבות ומתנדבים, שתרמו ועזרו בהקמות, מכל רחבי הארץ. המשפחות דורשות מממשלת ישראל לפעול להחזרה מיידית של כל החטופים והנעדרים באופן מיידי. חיילים ואזרחים כאחד. המשך החזקתם בשבי חמאס היא פשע נגד האנושות.

מיצג המיטות הריקות בכיכר ספרא בירושלים יהיה פתוח לקהל הרחב עד יום רביעי בצהריים, ובסופו יתרמו המיטות וכל הציוד למשפחות העוטף.

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל מטה משפחות החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד