כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בשכונה החרדית: מאות מנות דם נתרמו לסיוע במצב החירום

המצוקה במנות הדם והקריאה לתרום לא הותירו את הציבור הרחב באדישות. הביקוש לקחת חלק במאמץ ולתרום דם לטובת מערכת הבריאות והצלת חיים, הגיע גם לשכונת החרדית אחיסמך

בשכונה החרדית: מאות מנות דם נתרמו לסיוע במצב החירום
התרמת הדם צילום: באדיבות המצלם

בהצלחה אדירה התרימו אמש מתנדבי "הצלה" סניף אחיסמך, מאות מנות דם במבצע משותף שנערך בשכונה יחד עם ארגון החסד "מחוברים" בראשות הרב מאיר קווין וארגון מגן דוד אדום. בתוך שעות ספורות, נאספו מנות דם, שנלקחו מתושבי השכונה והאיזור שנחלצו לסיוע למאגר הדם ולהצלת חיים.

אחראי סניף 'הצלה' באחיסמך שמואל לויסון מסכם: "במבצע מסודר ומאורגן ובהירתמות מופלאה של תושבי השכונה והמתנדבים היקרים גוייסו כמות מנות דם גדולה מהצפוי ובשלב מסויים אף נאלצנו לעצור אנשים מלהגיע מכיוון שלא צפינו את עומס ההירתמות המדהים של אזרחי ישראל. בקרוב נוציא הודעה על התרמת דם נוספת באחיסמך".

לדברי יו"ר הצלה הרב אשר שלומוביץ: "הכוננים והמתנדבים של הצלה, נמצאים בחזית העשיה של הצלת חיים לאורך כל השנה והפעילות אף התגברה מאז השבת השחורה של תחילת המלחמה. כחלק מהמאמץ לתמוך בחוסרים של מנות דם במערכת הבריאות, אנחנו מקיימים מבצעי התרמת דם בכל רחבי הארץ ומאפשרים לציבור הרחב לקחת חלק במאמץ לסיוע בשעת חירום".

הצלה לוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד