י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
פשע נגד האנושות

הפרלמנט הצרפתי הצדיע למשפחות החטופים באסיפה הלאומית

הפרלמנט הצרפתי אירח נציגים ממשפחות החטופים, בפרלמנט היו נציגים מכל הקשת הפוליטית. המשפחות קיימו מסיבת עיתונאים לתקשורת הצרפתית על מנת לעורר את דעת הקהל הבין לאומית

הפרלמנט הצרפתי הצדיע למשפחות החטופים באסיפה הלאומית
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

נשיאת האסיפה הלאומית של צרפת, יעל ברון פיבה, הביעה את תמיכתה במשפחות החטופים שהגיעו היום בפרלמנט הצרפתי. חברי המשלחת הוזמנו לפרלמנט על ידי חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב ותנועת הרפובליקנים בראשותו של אריק סיוטי. הם פגשו נציגים מכל הקשת הפוליטית וקיימו מסיבת עיתונאים לתקשורת הצרפתית על מנת לעורר את דעת הקהל הבין לאומית.

במסגרת ישיבה מיוחדת במליאת האסיפה הלאומית, בראשות הנשיאה יעל ברון פיבה שאף ביקרה ביישובי עוטף עזה בעקבות הטווח ב-7 לאוקטובר, כל חברי הפרלמנט נעמדו ומחאו כפיים לעבר משפחות החטופים שנכחו במקום.

חבר הפרלמנט ויו"ר סיעת הרפובליקנים אריק סיוטי אמר: "מול הפשע הזה נגד האנושות, הדמוקרטיות, וכל מי שערך החופש חשוב לו, צריכים לקום, צריכים לצעוק בעצמה שלהם את רצונם לראות את השחרור המוחלט והמלא של כל החטופים, לא משנה מה האזרחות שלהם".

חבר הפרלמנט הצרפתי שאירח את הביקור בפרלמנט ציין: "חברי הפרלמנט הצרפתים מאד התרגשו מהמפגש עם משפחות החטופים. לאור ההפגנות והאמירות המקוממות נגד ישראל בעולם, יש צורך לחזור שוב ושוב על האמת הפשוטה: הצדק לצד ישראל. חמאס ביצע פשעים נגד האנושות ויש לעשות הכל על מנת לשחרר את כל החטופים באופן מיידי".

חמאס עזה צרפת חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד