כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מטלטל

הוריו של לביא שנהרג בעזה: "כשיצא לקרב הוא ידע: 'הפעם אני נלחם על המדינה'"

"לביא כשהוא יצא לקרב הוא ידע", כך אומר הערב, ניצן, אביו של סמ"ר לביא ליפשיץ הי"ד שנפל בעזה. "הוא אמר לי 'אבא אני יודע, הפעם אני נלחם על המדינה שלנו וזה הדבר הנכון'" | כמו כן סיפר האב שאמר לו לפני יציאתו לקרב: "אבא, החיים שלי בשום פנים לא שווים יותר מחבר אחר"

הוריו של לביא שנהרג בעזה: "כשיצא לקרב הוא ידע: 'הפעם אני נלחם על המדינה'"
ניצן ליפשיץ צילום: צילום מסך

שעות לאחר נפילת סמל ראשון לביא ליפשיץ הי"ד בקרב לחיסול מחבלי החמאס בעזה, התייצבו הוריו, ניצן ושלומית מחוץ לביתם במודיעין ומסרו הצהרה לתקשורת.

האב פתח ואמר: "הבן שלנו לביא נהרג היום וכמו כל אחד שזה קורה זה רגע שמטלטל אותך. ברא ובראשונה אנחנו רוצים להגיד הוא נהרג עם חבר שלו הכי טוב בשנתיים האחרונות מאז שהם התגייסו - רועי וולף".

עוד הוסיף האב וסיפר על אישיותו: "לביא היה בן אדם שאהב אנשים, הוא היה אדם רגיש. כשאמרו לו שהוא יהיה חיית מלחמה, הוא אמר אבי 'אני לא רוצה להיות חיית מלחמה', אז אמרתי לו: 'לביא, יום אחד אתה תלך להציל אנשים'. לביא כשהוא יצא לקרב הוא ידע, הוא אמר לי 'אבא אני יודע, הפעם אני נלחם על המדינה שלנו וזה הדבר הנכון'". 

עוד הוסיף האב ואמר: "ללביא היתה רגישות גדולה מאוד, הוא היה בן אדם מאוד רגיש, החלום שלו לא היה להיות חייל, הוא רצה להיות צלם".

ניצן ליפשיץ הוסיף ואמר על בנו: "אני רוצה ואני מקווה שהוא באמת יהיה מאחרונים. אוהבים אותו יש לנו מעטפת גדולה שעוטפת אותנו. הוא לחם, הוא ידע לאן הוא הולך, הוא לא ויתר. הוא אמר לי "אבא החיים שלי בשום פנים לא שווים יותר מחבר אחר".

האמא שלומית הוסיפה ואמרה לתקשורת: "לביא התקשר אליי אחרי שהם חזרו לבסיס שלהם משלושה ימים של לחימה בנחל עוז והוא אמר לי אמא, נקרע לי הלב מהפועלים הזרים לאן הם ילכו, נקרע לי הלב לראות את הפרות ברפת מי יבוא לחלוב אותן, נקרע לי הלב שהפרות משוטטות להן עכשיו בין הגופות".

כשנשאלה מתי היתה בקשר איתו בפעם האחרונה, השיבה: "דיברתי איתו ברביעי ובשישי בבוקר כששלחתי לו הודעה וראיתי וי אחד, הבנתי, ידעתי. האמת היא שידעתי עוד קודם".

מלחמת חרבות ברזל כניסה קרקעית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד