י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"אינם תמימים"

בן גביר מגיב לדיווחים בתקשורת: "לא כל מערכת הביטחון בעד"

לשכת השר לביטחון לאומי פרסמה הודעה בתגובה לדיווחים בתקשורת, ומסרה כי "לא כל ראשי מערכת הביטחון סבורים כי יש לשחרר את העזתים העצורים בישראל"

בן גביר מגיב לדיווחים בתקשורת: "לא כל מערכת הביטחון בעד"
חיילי צה"ל בדרום. אילוסטרציה צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

בתגובה לדיווחים בתקשורת, פרסם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודעה בה הבהיר כי הוא נגד שחרור אלפי העזתים השבויים בישראל.

בהודעה שיצאה מלשכתו נכתב: "בניגוד לפרסומים, לא כל ראשי מערכת הביטחון סבורים כי יש לשחרר את העזתים העצורים בישראל. השר בן גביר מתנגד נחרצות לשחרור העזתים העצורים בישראל. המחבלים מחמאס-דעא"ש הגיעו לקיבוצים ולבסיסים על פי מפות ותרשימים שקיבלו מסייענים ששהו בתוך ישראל. העזתים העצורים, אינם אנשים תמימים ולפיכך מתנגד השר בן גביר לשחרורם חזרה לרצועה".

כוחות הביטחון, משטרה ושב"כ, עצרו מאז שנפתחה המלחמה כ-3,000 תושבי עזה בתחומי מדינת ישראל. חלק מהעצורים הם פועלים בעלי היתר עבודה ואחרים הם שוהים בלתי חוקיים.

בגלל המלחמה בעזה, העצורים נלקחו למתקנים ביטחוניים תחת שמירה הדוקה של כוחות הביטחון. בישראל יש דילמה מה לעשות איתם, כשמצד אחד לא ניתן לשחררם ללא פיקוח בישראל מחשש שייקחו חלק במלחמה לטובת חמאס ועזה, ומצד שני לא ניתן לשחררם לעזה בגלל הלחימה ובגלל שמעבר ארז נהרס כליל.

איתמר בן גביר חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל פועלים פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד