כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ניסיונות ההפחדה נמשכים

השוטרים גילו: זו הסיבה לקולות הירי המבהילים

בלשי המשטרה הבחינו ברכב שמשמיע "קולות ירי" וגורם לתבהלה והוא נעצר על ידם. בדיקה העלתה כי מדובר בשינוי שנעשה על ידי בעלי הרכב, תושב מזרח ירושלים, במערכת הפליטה והפעלת קולות אלו המדמים ירי באמצעות שלט

השוטרים גילו: זו הסיבה לקולות הירי המבהילים
שלט הרכב צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות בלשי תחנת לב הבירה בירושלים בכניסה לירושלים, הבחינו השוטרים ברכב פרטי חולף על פניהם כאשר בוקעים במהלך נסיעתו רעשים הנחזים כקולות ירי.

בעקבות כך, הורו הבלשים לרכב לעצור לבדיקתם בצד הדרך ולמקום הוזעקו גם שוטרי יס"מ מחוז ירושלים. ברכב היו ארבעה נוסעים תושבי מזרח ירושלים.

למקום הוזעק בוחן מערך התנועה של מחוז ירושלים שבדק את הרכב ובסיום בדיקתו הרכב נאסר לשימוש עד תיקון והסרת הליקוי במערכת הפליטה.

"בימים מתוחים אלו, לצערנו ישנם נהגים הזורים אימה על הציבור עם רכביהם. במרבית המקרים מדובר במעשים לאחר שבוצעו על ידם או מטעמם שינויים באביזרי ומערכות הרכב, דבר האסור לרוב על פי חוק. מעשים שכאלו מפרים את שלוותם של אזרחים רבים ברחבי העיר ומייצרים תבהלה בקרב הציבור.

רק בסוף השבוע האחרון, פעלו שוטרי תחנת מוריה בסיוע כוחות נוספים מאגף התנועה בדרום העיר ירושלים כנגד כלי רכב משופרים משתוללים בכבישים תוך סיכון משתמשי הדרך ואשר מהווים מטרד לציבור שמתגורר באותו אזור. פעילות שוטרי מחוז ירושלים תימשך למען שמירת ביטחון הציבור וכנגד מטרדים מעין אלו", ציינו במשטרה.

ירושלים משטרה ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד