כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לשלושה חודשים

בפעם השנייה: כהונתו של מ"מ מפקד גל"צ הוארכה

שר הבטחון, יואב גלנט, האריך את כהונתו של דני זקן כמ"מ מפקד גל"צ בשלושה חודשים  | בשל המלחמה, הליך מינוי הקבע נדחה שוב

בפעם השנייה: כהונתו של מ"מ מפקד גל"צ הוארכה
מפקד גל"צ דני זקן צילום: גלי צה"ל

שר הביטחון יואב גלנט הודיע היום (שלישי) כי בכוונתו להאריך שוב את הכהונה של מ"מ מפקד גלי צה"ל, דני זקן, בשלושה חודשים נוספים עד לסוף חודש ינואר. בשל המלחמה, הליך המינוי של זקן כמפקד קבוע של התחנה נדחה שוב.

זקן הוא עיתונאי ותיק העוסק בתחום במשך יותר מ-35 שנה. עבד 23 שנים ברשת ב', כיהן כיו"ר אגודת העיתונאים, נאבק על רפורמה ברשות השידור. בשנים האחרונות הוא סיקר את התחום המדיני - צבאי בגלובס, לרבות תעשיות ביטחוניות. בנוסף שימש זקן כיו"ר אגודת העיתונאים ירושלים וכחבר בהנהלת איגוד העיתונאים הבינלאומי IFJ וכיום הוא חבר במליאת מועצת העיתונות. זקן הוא בעל תואר שני בתקשורת מטעם האוניברסיטה העברית ובוגר תוכנית לעיתונאים מצטיינים מטעם אוניברסיטת מישיגן.

זקן אמר בעבר ל'ישראל היום' אני בתהליכי גיוס של אנשים מקבוצות שלא נמצאות במרכז - חרדים, ערבים, דרוזים. אני כבר מקיים המלצות שהוועדה המליצה עליהן. למשל, הקטנת הנפח של אקטואליה והכנסה של תכנים אחרים".

לפני כחודשים עורר סערה לאחר שתקף בכנס 30 שנה להסכמי אוסלו שערכה תנועת הביטחוניסטים, את הערוצים 12, 13 ועיתון 'הארץ'. בדבריו בכנס אמר זקן: "הארץ מצהיר בפומבי שהוא מתנגד לממשלה בצורה מערכתית, אבל כשאתה מסקר, אם אתה לא מביא את הסיפורים שלא תואמים את הנרטיב של המחאה אתה חוטא לעבודה העיתונאית שלך".

 

יואב גלנט דני זקן גל"צ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד