י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
סמוך לגופת אמם

תיעוד מצמרר: הארון בו הסתתרו שני הילדים שהתייתמו

״שכל העולם יראה את השואה שעברנו". כך מבקשת משפחתו של הצלם רועי עידן הי"ד שנרצח בידי מחבלי חמאס בקיבוץ כפר עזה יחד עם רעייתו. המשפחה מפרסמת באמצעות העיתונאי אלמוג בוקר תיעוד מהארון שבו הסתתרו הילדים במשך 14 שעות, כשמחוץ לארון כתמי דם של אימם 

תיעוד מצמרר: הארון בו הסתתרו שני הילדים שהתייתמו
הארון בו הסתתרו הילדים צילום: אלמוג בוקר

שני ילדים בני 6 ו-8 מיכאל ועמליה עידן הפכו יתומים מאב ואם, בעקבות מתקפת הטרור האכזרית של חמאס בקיבוץ כפר עזה, השניים ניצלו לאחר שהתחבאו בשקט בתוך ארון.

העיתונאי אלמוג בוקר, תושב קיבוץ זיקים הסמוך, מפרסם תיעוד מצמרר של הארון בו שהו השניים במשך 14 שעות, כשמחוץ לארון שוכבת באותן שעות אימם סמדר הי"ד. "שכל העולם יראה". כתב בוקר. "זה הארון שבו הסתתרו מיכאל ועמליה במשך 14 שעות, שני ילדים קטנים בני 6 ו-8 לבד, אחרי שהוריהם רועי וסמדר נרצחו. אביגיל האחות הקטנה בת ה-3 מוחזקת בשבי חמאס".

הוא המשיך ותיאר, "כתמי הדם ליד הארון, הם של אמם שנרצחה לנגד עיניהם ומשפחתו של רועי ז״ל ביקשה שהתמונה תתפרסם: "שכל העולם יראה את השואה שעברנו". כך אלמוג.

מתוך חשבון ה-X של אלמוג בוקר.

ביום ה-11 ללחימה, אחרי הטבח המזעזע ביישובי עוטף עזה, זוהתה גופתו של צלם ynet ו'ידיעות אחרונות', רועי עידן הי"ד בן ה-43, תושב קיבוץ כפר עזה. הוא ורעייתו סמדר הי"ד, בת ה-38, נרצחו ביריות במתקפת הפתע של מאות מחבלי חמאס בשבת - שמחת תורה בשתי זירות שונות, האם בתוך הבית ואילו האב רועי מחוצה לו.

שניים מילדיהם מיכאל בן 9 ועמליה בת ה-6 התחבאו בארון במשך 14 שעות ושרדו את התופת, כאשר בממ"ד לצידם שוכבת אימם ללא רוח חיים לאחר שכאמור נרצחה ביריות האויב האכזר. הבת הקטנה אביגיל, בת השלוש, עדיין מוגדרת נעדרת וההערכה היא שנחטפה לרצועת עזה יחד עם השכנים. כך דווח ב-ynet.

לפי הדיווח באתר בו עבד כאמור כצלם, הוא עוד הספיק בדקות הראשונות של המתקפה לתעד בעדשתו את המחבלים שחדרו מהאוויר באמצעות מצנחי רחיפה וכן את שיגורי הטילים הראשונים וזמן קצר לאחר מכן כאשר יצא מהבית כשאביגיל בת השלוש בזרועותיו הוא נורה למוות בידי המחבלים הארורים.

רועי עידן כפר עזה חמאס אלמוג בוקר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד