כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
דעה נחרצת

דני קושמרו בשידור: "לא להכניס אפילו לא חצי כפית מים"

דעה פופולרית אך עדיין מפתיעה השמיע מגיש 'חדשות 12', דני קושמרו בשידור חי נוכח הדיון באולפן בנושא הכנסת סיוע הומניטרי לתושבי עזה. "שום דבר. כלום. מלחמה כמו מלחמה. אפילו לא חצי כפית מים"

דני קושמרו בשידור: "לא להכניס אפילו לא חצי כפית מים"
דני קושמרו צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

מגיש 'חדשות 12', דני קושמרו, מצא את עצמו מיישר קו עם הקיצוניים ביותר שבימין כמו השר איתמר בן גביר בהתייחסותו לסיוע ההומניטרי שמוכנס לעזה והפך לדיון באולפן הערוץ, בעודו משדר מהשטח אי שם בדרום הארץ. התיעוד מדבריו הפך ויראלי ברשתות החברתיות.

קושמרו נראה אומר: "אני שמעתי לפני כן את הדיון האקדמי באולפן כן סיוע הומניטרי שבינתיים ממשיך לזרום לעזה ואני שב וטוען את עמדתי הקטנה - כלום. כלום" והזכיר, "איך אמר באולפן שישי שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר מופז - האמריקניים במקרה כזה לא היו מעבירים אפילו חצי כפית מים".

לדבריו, "יש לנו 240 חטופים בהם פעוטות, ילדים, נשים, זקנים, אנשים חולים שנמצאים אצל החמאס שלא נותן לא פירוט על השמות שלהם, לא פירוט על המצב שלהם לא ביקורים של הצלב האדום".

"עד שאלו לא קורים - שום דבר. כלום. מלחמה כמו מלחמה. אפילו לא חצי כפית מים. אמרו לנו שיש אנשים חזקים בממשלה. אז שיעמדו בלחץ הזה. הרי מי שבעולם נגדנו, מי שבעדנו, בעדנו". כך קושמרו בדעה נחרצת שרוב אזרחי ישראל חותמים עליה.

נזכיר כי ישראל מצידה לא מעבירה מאומה, מלבד חידוש המים והחשמל. מי שמכניסות משאיות מלאות ציוד הומניטרי אלה מדינות אחרות דרך מעבר רפיח שבצד המצרי וכל זאת בלחץ של הממשל האמריקני על ישראל לאפשר זאת. גם בישראל יש מי שרואים בכך מעשה נכון כדי להאריך את האשראי לפעולה נגד חמאס בתוככי עזה עד להשגת המטרות.

ערוץ 12 מלחמת חרבות ברזל דני קושמרו חמאס עזה חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד