ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

אלי ישי: פורש מש"ס אבל לא מהכנסת

ח"כ אלי ישי הודיע במכתב ליו"ר ש"ס אריה דרעי, שהוא פורש מהתנועה • עם זאת לא יפרוש מהכנסת וימשיך לכהן בה עד לסיומה

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

יממה לאחר הודעתו על הקמת מפלגה חדשה שתרוץ בבחירות הקרובות, שיגר הערב (ג') ח"כ אלי שי מכתב ליו"ר ש"ס אריה דרעי ובו הודיע לו על פרישה מתנועת ש"ס, אבל לא מחברותו בכנסת.

כזכור אמש הכריז ישי במסיבת עיתונאים שכינס במלון רמדה בירושלים על הקמת המפלגה המשותפת עם ח"כ יוני שטבון, אשר פרש לילה קודם ממפלגת הבית היהודי.

כפי שפורסם במסיבת העיתונאים התחוללה מהומה כאשר עשרות בחורי ישיבות הגיעו למחות כנגדו.

מוקדם יותר היום בראיון מיוחד ל'בחדרי חרדים', סיפרה רעייתו של ישי, ציפי ישי, על ההחלטה והאיומים: "אחרי שאלי קיבל את ההחלטה, שמגובה בברכת גדולי ישראל בראשם ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזז - שכידוע אלי לא זז מטר בלי שמקבל את ברכתם, אנחנו מרגישים חזקים ומחוזקים ונחושים, ואנחנו מתחילים לפעול למען הצלחת המערכה.

"משעות הלילה אתמול אנחנו מקבלים טלפונים חמים והודעות מאלפי תומכים שמחזקים את המהלך. לפי התגובות זה נראה שהעם מאוד רצה את הסגנון של המפלגה של תורת ישראל, אהבת ישראל וארץ ישראל. זה לא קל לאלי לעזוב את הבית שזה ש"ס, אבל כך החליטו גדולי ישראל שעימם הוא מתייעץ".

ביחס לחלק הפחות נעים, היא מספרת: "אתמול בלילה קיבלתי מספר שיחות טלפון מאוד קשות עם איומים והרגשתי מאוד קשה ונשברתי. לא האמנתי שזה קורה, אבל לבסוף התחזקתי ועם הרבה אמונה ננצח. לילדים זה לא קל באופן אישי. היה שלב בימים האחרונים שבקשנו מאלי שיקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים, אלא שאצל אלי הרבנים קובעים והם נתנו לו את ההוראה לפתוח ולהקים את המפלגה".
אלי ישי שס אריה דרעי כנסת בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד