כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
קריאה מתוך הליכוד

אדלשטיין לנתניהו: "עצור את העברת הכספים לרש"פ"

יו"ר ועדת חו"ב ח"כ אדלשטיין קורא לרה"מ נתניהו לעצור  את העברת כספי המיסים לרש"פ. במכתב ששיגר לרה"מ כתב אדלשטיין: "מאחר שהמציאות השתנתה לאחר אירועי ה-7 באקטובר חייב להתבצע דיון מחדש בכל סוגיית העברת הכספים לרש"פ"

אדלשטיין לנתניהו: "עצור את העברת הכספים לרש"פ"
יולי אדלשטיין צילום: ערוץ כנסת

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין פנה היום (רביעי) לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בקריאה לעצור את העברת הכספים הקרובה לרשות הפלסטינית עד לגיבוש עמדה מעודכנת בנושא.

ח"כ אדלשטיין אמר כי, "כל בר דעת מבין כי הכספים הללו יזלגו בין אם בקצתם ובין אם ברובם מהרשות לעזה ומשם לחמאס".

אדלשטיין הוסיף: "מדינת ישראל צריכה לבצע הערכה מחודשת של נושא זה ורבים אחרים. מה שהיה הוא לא מה שיהיה. אנחנו מבינים זאת, וכעת גם הטרוריסטים, תומכיהם ושולחיהם מבינים זאת.

ועדת החוץ והביטחון בראשותי מפקחת ותמשיך לפקח על כל נושא הקשור לביטחון וליחסי החוץ של מדינת ישראל", כך אדלשטיין.

יצוין כי, אדלשטיין מצטרף לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' שדרש לפני יומיים דיון דחוף בקבינט באשר לכספים המועברים לרשות ואף הבהיר כי הנחה להמתין עם העברת הכספים עד לדיון בקבינט.

השר כתב במכתב לנתניהו כי "הרש"פ הוכיחה שוב את העובדה, עליה אנו זועקים כבר שנים, שמדובר בארגון תומך טרור. משכך, ומעבר לזיקה של כספים אלו לרצועת עזה ותושביה, כספים אלו משמשים לפעילות נגד מדינת ישראל ואזרחיה. לא יעלה על הדעת שבמציאות זו, נמשיך להעביר את הכספים האמורים כאילו דבר לא קרה".

במכתב צוינו בנוסף הצעדים אותם נוקטת הרש״פ כנגד ישראל בזירה הבינלאומית, במסגרתם קראו ברשות ״להעמיד לדין את פושעי המלחמה הישראליים״.

יולי אדלשטיין בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד