י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
מנסור עבאס דמע

בכנסת הקרינו את סרט הזוועות; הח"כים התפרקו

בכנסת הקרינו היום את סרט הזוועות שהכין דובר צה"ל, המציג תיעוד מהטבח שביצע ארגון הטרור חמאס ביישובי העוטף. חלק מחברי הכנסת התפרקו תוך כדי ההקרנה ויצאו עם דמעות בעיניים  

בכנסת הקרינו את סרט הזוועות; הח"כים התפרקו
הרס וחורבן בעוטף עזה - תיעוד אווירי צילום: אריק מרמור, פלאש 90

סרט הזוועות מהטבח ביישובי עוטף עזה הוצג היום (רביעי) לחברי הכנסת. מדובר בסרט אשר הכין דובר צה״ל המציג תיעוד של חלק מהזוועות שביצע ארגון הטרור חמאס ביישובי העוטף. 

למעלה מ-50 חברי כנסת מכלל הסיעות ביקשו להשתתף ולצפות בסרט הזוועות. חלק מחברי הכנסת נשברו ויצאו בשעת הקרנת הסרט מהאודיטוריום, ונזקקו לליווי של עוזריהם.

שלושה חברי כנסת ממפלגת רע"מ שלא נרשמו תחילה לצפייה בסרט הזוועות, הגיעו לבסוף להקרנה בכנסת. מדובר ביו"ר מנסור עבאס, וחברי הכנסת וליד אלהואשלה ויאסר חוג'יראת.

חברי הכנסת יצאו עם דמעות בעיניים וחה"כ מנסור עבאס אמר בצאתו מהחדר: "זה קשה אני לא יכול לדבר". ח"כ אלמוג כהן אמר: "צריך להתחיל לדבר ערבית רהוטה, שיהיה ברור אנחנו נרסק לכם את העצמות".

ח"כ טלי גוטליב מהליכוד הוסיפה: "אנחנו לא היה אותה מדינה שהיינו לפני ה-7 באוקטובר, כי אנחנו במלחמה על השבת החוסן החברתי והנראות הלאומית שלנו. כל טיפה של רחמים מתפרשת כחולשה. אני לא מאמינה בהפרדה בין בלתי מעורבים בעזה לחמאס, החמאס הפעילו אכזריות בלתי נתפסת, זה לא לוחם מול חייל, זה לא קרב, זו אכזריות. צריך למחוק את עזה, אני לא מסוגלת להיות בהקרנה הזאת עוד דקה אחת, אבל תדעו לכם שטבחו בנו, רצחו אותנו וידאו הריגה, חיללו גופות התעללו בילדים, ילדים שראו את ההורים שלהם נרצחים - וזה בעשר דקות של הקרנה, מתוך תאווה וחדווה של התרגשות לראות יהודים מתים".

 

מלחמת חרבות ברזל הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד