כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
צפו בוידאו

הילדים המתמודדים ביקרו את ראש הישיבה שלושה ימים לפני האשפוז

ימים ספורים לפני אשפוזו מרן ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי זצ"ל קיבל ראש הישיבה במעונו ילדים מתמודדים ואמר להם: אתם יכולים לגדול להיות תלמידי חכמים. צפו בתיעוד 

הילדים המתמודדים ביקרו את ראש הישיבה שלושה ימים לפני האשפוז
התלמידים אצל מרן הגרב"מ אזרחי זצ"ל צילום: בא

חיבתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי זצ"ל, לכל אחד ואחד שהגיע לביתו, היא מן המפורסמות. כל אחד ואחד שנכנס לביתו של ראש הישיבה, קיבל תחושה של בן בית. אפילו ילדים קטנים ביותר, הרגישו בחיבה הגדולה של ראש הישיבה.

ימים ספורים לפני אשפוזו האחרון של מרן ראש הישיבה, הוא קיבל לביתו תלמידי כיתה ח' בת"ת 'נר ישראל' שע"י מוסדות 'מגן אברהם'. התלמידים שמתמודדים עם אתגרים, התקבלו בחביבות יתרה על ידי מרן ראש הישיבה. ראש הישיבה בחן את התלמידים על מסכת יומא אותה סיימו לאחר עמל ויגיעה לא מבוטלת. על פניו של ראש הישיבה הייתה שרויה שמחה גדולה, בכל פעם שאחד מהתלמידים הפליא בתשובה מחכימה.

בסיום דבריו ראש הישיבה בירך את התלמידים ואמר להם שהם עתידים לגדול לתלמידי חכמים. הוא הוסיף כי ההצלחה בלימוד התורה תלויה בזה שהם יהיו תמיד במצב רוח טוב. ראש הישיבה בירך את הצוות וההנהלה. הילדים עברו לפני ראש הישיבה שהעניק לכל אחד ואחד מהם תעודה.

הילדים והצוות הנרגשים, לא ידעו כי הביקור במעונו של ראש הישיבה, הוא האחרון. שלושה ימים לאחר הביקור המרגש, ראש הישיבה לא חש בטוב ופונה לבית החולים, עד לעלותו לשמי רום ביום חמישי האחרון. תלמידי הישיבה שעדיין תחושת הביקור חרוטה בזיכרון שלהם, קיבלו על עצמם ללמוד משניות לעילוי נשמתו הטהורה של ראש הישיבה.

הרב ברוך מרדכי אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד