כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סוכלו מבעוד מועד

5 צעירים נעצרו; תכננו להפר סדר במזרח ירושלים

ניסיון להפרת הסדר סוכל על ידי שוטרי מחוז ירושלים בשכונת א טור בירושלים וחמשת החשודים במעשה נעצרו והועברו לחקירה | במשטרה שבים ומזהירים: "כל מי שיסכן את כוחות הביטחון או אזרחים - מסכן את חייו"

5 צעירים נעצרו; תכננו להפר סדר במזרח ירושלים
הציוד שנתפס במזרח ירושלים צילום: דוברות המשטרה

פעילות אכיפה, איתור וסיכול הפרות סדר במזרח ירושלים, הובילה הערב (רביעי) את שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב למעצרם של 5 חשודים (בגילים - 14-21, תושבי מזרח ירושלים) בשעת מעשה, בעת שעפ"י החשד תכננו להפר את הסדר בשכונת א טור שבמזרח ירושלים.

במהלך פעילות יזומה של השוטרים אותר רכב בשכונת א טור, שעורר את חשדם של השוטרים. בחיפוש, שערכו השוטרים, נתפסו ברשות החשודים, כוורת זיקוקין מוסלקת, איזולירבנד, רעלות ומציתים.

במהלך מעצר החשודים, התפתחה הפרת סדר במקום והשוטרים נאלצו להשתמש באמצעים. חמשת החשודים נעצרו על ידי השוטרים והועברו לחקירה בתחנת שלם.

במשטרה מדגישים שוב: "כל מי שיסכן את כוחות הביטחון או אזרחים- מסכן את חייו. מחוז ירושלים במשטרה ממשיך לפעול לשמירת הביטחון והסדר. כל ניסיון להפר את הסדר ולפגוע בשוטרים או באזרחים, יטופל בנחישות ובכל הכלים שברשותנו. נמשיך לפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו".

הפרות סדר מזרח ירושלים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד