א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

האירופים איבדו את הראש: "חמאס לא ארגון טרור"

זעם בישראל: ביה"ד של האיחוד האירופי החליט להוציא את חמאס מרשימת ארגוני הטרור • "עיוורים, איבדו את הראש"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

בית הדין האירופי לצדק בלוקסמבורג ביטל היום (ד') את ההחלטה להשאיר את חמאס ברשימת ארגוני הטרור, אבל הותיר על כנם את הצעדים נגד חמאס לתקופה של שלושה חודשים, או עד סיום הערעור.

יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין הגיב על החלטת בית הדין של האיחוד האירופאי להוציא את החמאס מרשימת ארגוני הטרור: "הם איבדו את הראש".

אדלשטיין אמר: ״על העיוורון: האיחוד האירופי איבד כנראה את הראש. הוצאת החמאס מרשימת ארגוני הטרור בידי ביה"ד של האיחוד, מלמדת על אטימות ועל עיוות מוסרי ומהווה פרס לטרור האיסלאמי הקיצוני המכה בכל מקום בעולם לרבות אירופה עצמה. אין גבול לבושה? אני מקווה שהעוול יתוקן ומהר״.

ח"כ דני דנון המועמד לראשות הליכוד הגיב על החלטת בית הדין באירופה: "האירופים כנראה סבורים שהדם שלהם קדוש יותר ואילו דמם של הישראלים הוא הפקר – אחרת לא ניתן להבין איך בית הדין האירופי החליט להוציא את ארגון החמאס מרשימת ארגוני הטרור. באירופה כנראה שכחו שהחמאס חטף שלושה נערים וירה בקיץ האחרון אלפי טילים לעבר אזרחי מדינת ישראל" – כך הגיב .

ח"כ דנון הדגיש: "מדובר בצביעות אירופאית שהיא המשך להצעתם הדו- פרצופית לתמוך בהקמתה של מדינה פלסטינית. המסר מבית הדין: הרגו ישראלים – וקבלו מדינה".
אירופה ישראל טילים טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד