כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בראשות המשפיע מירושלים

יהדות פערם התאחדה בחגיגת בר-מצווה לבן השליח הראשי

יהדות פערם התאחדה בראשות המשפיע הנודע מירושליםבשבת אחים גם יחד, של בני הקהילה, זקנים עם נערים, ילדים ומבוגרים, ידידים ותומכים, רבנים ושלוחים, ישבו זה לצד זה, בחגיגת בר-המצווה לבנו של שליח חב"ד בעיר פערם שברוסיה

יהדות פערם התאחדה בחגיגת בר-מצווה לבן השליח הראשי
חגיגת בר-מצווה לבן השליח הראשי צילום: אלכסנדר טיטוב

בשבת אחים גם יחד, של בני הקהילה, זקנים עם נערים, ילדים ומבוגרים, ידידים ותומכים, ישבו זה לצד זה, בחגיגת בר-המצווה לבנו של שליח הרבי בעיר פערם שברוסיה, השוכנת על גדות הנהר 'קאמה' החוצה את העיר, ונמצאת בחלק האירופי של רוסיה בקרבת הרי אורל, בגבול הגיאוגרפי שבין אירופה ואסיה.

מעל שני עשורים, פועל בעיר פערם השליח הרב זלמן דייטש יחד עם רעייתו הרבנית, העושים גדולות ונצורות בקרב בני הקהילה, והקהילה היהודית מתפתחת ומשגשגת, כאשר גולת הכותרת היא בית הספר 'אור אבנר', שבוגריה ממלאים ישיבות וסמינרים, ומהם רבים שכבר הקימו בתים חסידיים בישראל.

בימים אלו עומדים בקהילה לקראת צעד משמעותי, בהנחת אבן הפינה לקמפוס יהודי גדול ומפואר במרכז העיר, והתרגשות בני הקהילה בשיאה. לחגיגת בר-המצווה, שנערכה באולם מפואר במרכז העיר, הגיעו אורחים רבים, בהם סב החתן הגאון החסיד רבי חיים שלום דייטש שליט"א מירושלים, בני משפחה, שלוחים ורבנים רבים מערי השדה, שניצלו את ההזדמנות כדי להביע את הערכתם לפועלו של השליח הרב דייטש, אשר מסייע באופן תמידי לכלל השלוחים במדינה במיזמים ופרויקטים חשובים.

עם האורחים שהגיעו ממוסקבה, שיגר הרב הראשי הגאון רבי בערל לאזאר סט "שולחן ערוך הרב" עם הקדשה אישית לחתן בר-המצווה.
החגיגה נפתחה באמירת פרקי תהלים לזכות אחינו בני ישראל בארצנו הקדושה, ובדברי חיזוק ושמחה של סב החתן הגרח״ש דייטש. במהלך ימי השמחה, זכו האורחים לחזות מקרוב את התפתחות הקהילה, מנייני התפילה, תלמידי בית הספר וכלל הפעילות עם בני הקהילה הנרחבת.

בר מצוה רוסיה חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד