כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"צוות משימה"

קבוצת שלמה ממשיכה לתרום בכל הכוח

בקבוצת שלמה הוקם "צוות משימה" של מתנדבים שיצאו לנחל עוז ב-13 מוביליות, רכבי סיוע וגם צוותים לוגיסטיים של מכונאים ונהגים כדי להחזיר לתושבים את מכוניותיהם

קבוצת שלמה ממשיכה לתרום בכל הכוח
כלי הרכב של תושבי נחל עוז מחולצים ומוחזרים למשפחות צילום: עזרא לוי

לאחר שלפני כמה ימים בישרנו על המיזם של קבוצת שלמה להעביר את המכוניות של תושבי כפר עזה בחזרה לתושבים, בקבוצה ממקדים כעת את הכוונות הטובות בתושבי נחל עוז. לשם כך הוקם בקבוצת שלמה "צוות משימה" של מתנדבים שיצאו לנחל עוז ב-13 מוביליות, 4 רכבי סיוע וגם צוותים לוגיסטיים של מכונאים ונהגים כדי להחזיר לתושבים אסירי התודה את מכוניותיהם.

בדומה למבצע בכפר עזה בו חולצו 35 מכוניות, גם הפעם צוותי מכונאים דאגו לתקינות המכוניות, 65 במספר, וגם העניקו לתושבי נחל עוז שוברי שטיפה.

לדברי אילון הרוש, מנכ"ל חטיבת השירות בקבוצת שלמה: "לא ניתן להישאר אדישים לשמחה על פני תושבי הקיבוצים ששרדו את התופת ברגע ההשבה. כאשר פתחנו במבצע ידענו שקיים צורך, אבל לא הבנו עד כמה. תושבי העוטף זקוקים לרכביהם, ליכולת ההתניידות שלהם ואנחנו שמחים להיות אלה שמתנדבים להשיב להם אותה. החלטנו להמשיך את הפרויקט ולהכפיל את הכמות, מנגד הוכפלה גם כמות הטילים שהתעופפו מעלינו. לחזות שוב ברגע בו תושבי העוטף קיבלו בחזרה את הרכבים, החיוך על פניהם, ההרגשה שחלק מתחושת העצמאות שבה אליהם, עבורנו זה היה שווה הכל. יחד ננצח!".

קבוצת שלמה עצמה פעילה במלחמה באופן ממוקד כדי לסייע לכוחות לוחמים וגם לאזרחים ומפעילה "יחידה מיוחדת" הכוללת מספר רב של עובדי חברה עם כלי רכב צמודים בכללם: משאיות, מיני ואנים וכלי רכב פרטיים המסייעים בהעברת ציוד רפואי וטקטי ללוחמים והסעות ברחבי הארץ ממטולה ועד אילת.

 

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד