כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מהחזקים בעולם

הביקוש גובר: כך תצליחו להוציא דרכון אירופאי

״אחד מהדרכונים החזקים והמועילים בעולם״: אם יש לכם שורשים גרמנים או אוסטרים יש סיכוי גדול שתוכלו להוציא דרכון אירופאי

הביקוש גובר: כך תצליחו להוציא דרכון אירופאי
דרכון גרמני צילום: Depositphotos

תיקון חדש לחוק אשר כבר נכנס לתוקף הביא לכך שיותר ישראלים זכאים לקבל דרכון אוסטרי או גרמני אשר נחשב לדרכון אירופאי לכל דבר ועניין. התיקון קובע שצאצאים של ישראלים רבים אשר נרדפו על ידי המפלגה הנאצית בשטחי אוסטריה זכאים כעת לקבל דרכון אירופאי – על כל היתרונות הרבים הטמונים בכך, כמו למשל: אפשרות לגור, ללמוד, לעבוד ולטייל בכל מדינות האיחוד האירופאי.

כדאי מאוד להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר

חשוב להדגיש – כשמדובר בדרכונים אחרים ידוע שלרוב ההליך הינו איטי ונוטה להגרר אל מול השגרירויות הזרות במדינות השונות, אך במקרה של אוסטריה, שכמובן הינה חברה באיחוד האירופאי, מדובר בהליך מהיר יחסית שבסופו הישראלים הזכאים לדרכון יקבלו אותו בתוך כשנה לערך מהיום בו הגישו את הבקשה. לנוכח העובדה שהדרכון הוא דרכון אירופאי לכל דבר, ואין צורך בידיעת השפה, ישראלים רבים כבר קפצו על ההזדמנות והחלו את ההליך – לכן כדאי להיות מהראשונים בתור ולהגיש בקשה בהקדם! 

אתם לא צריכים לוותר על אזרחות ישראלית או אזרחות זרה נוספת!

כפי שכבר ציינו, חשוב לזכור שדרכון אוסטרי מקנה דרכון אירופאי לכל דבר בשל חברותה של אוסטריה באיחוד האירופאי. אלו אשר מחזיקים באזרחות אוסטרית נהנים מזכויות בכל מדינות האיחוד, הם יכולים להתגורר במדינות אלו בלי מגבלות, ללמוד ולעבוד. מעבר לכך יש גם בונוס: אפשרות כניסה לארה”ב בלי הוצאת ויזה מיוחדת! חשוב לציין שאת האזרחות האוסטרית אפשר לקבל בלי צורך לוותר על אזרחות ישראלית או אזרחות זרה נוספת במידה וקיימת. בנוסף, גם חיילי צה”ל, או מי שסיימו את השירות הצבאי, יוכלו לקבל אזרחות.

גרמניה • Depositphotos

כדי להימנע מהבירוקרטיה המסורבלת מצאנו את הגוף הנכון ביותר בהוצאת אזרחות אוסטרית-אירופאית

נכון להיות קיימות מספר חברות בתחום האזרחויות האירופאיות בישראל הקיימות מספר שנים. החברות הוקמו על ידי צוות מומחים ועורכי דין אשר מתמקצעים בדיני הגירה ואזרחות זרה כדי לספק לאזרחי ישראל את הדרך האופטימלית, הבטוחה והמהירה לעתור לממשלת המדינה אליה הם זכאים לקבלת אזרחות בכדי לקבל דרכון אירופאי דרכה. חשוב לציין שחברות אלו עוסקות בייעוץ, הסברה וליווי לאותם לקוחות אשר זכאים לאזרחות אירופאיות כמו גרמנית, אוסטרית, רומנית, פורטוגלית ופולנית בדרך בהתאם לתיקון לחוק הרלוונטי.

דרכון צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!