כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חוצפה שיעית

איראן ניסתה להתנקש בבכירים אמריקאים בארה"ב

כריסטופר ריי, ראש הבולשת הפדרלית של ארה"ב, אמר לחברי הקונגרס כי הרפובליקה האסלאמית ניסתה לחסל פקידים אמריקאים בכירים אפילו בתוך ארצות הברית

איראן ניסתה להתנקש בבכירים אמריקאים בארה"ב
רובה צלפים: אילוסטרציה צילום: Pixabay

כריסטופר ריי, ראש הבולשת הפדרלית של ארה"ב (FBI), אמר לחברי הקונגרס כי הרפובליקה האסלאמית של איראן ניסתה לחסל פקידים אמריקאים על אדמת ארצות הברית.

ריי אמר בהצהרה בפני הוועדה לביטחון פנים ולענייני ממשל של הסנאט האמריקני כי המשטר האיראני עשה "ניסיונות להתנקש בחייו ובחיי בכירים בהווה ובעבר בממשלת ארצות הברית".

לדבריו, הרפובליקה האסלאמית ניסתה לבצע זאת בעצמה, או על ידי שכירת פושעים, כולל "אמריקאים" ואפילו "על אדמת אמריקה".

בינתיים בשבועיים האחרונים הותקפו כוחות אמריקאים בסוריה ובעיראק 27 פעמים, והפנטגון הכריז כי הרפובליקה האסלאמית אחראית ל"כל ההתקפות הללו".

בנאום בשימוע בסנאט הזהיר ריי כי התקפות סייבר על "אינטרסים ותשתיות אמריקאיות קריטיות" עלולות להסלים "אם הסכסוך הנוכחי" בין ישראל לחמאס יסלים.

יש הסבורים שנטישת מדיניות "הלחץ המקסימלי" של דונלד טראמפ נגד הרפובליקה האסלאמית עלתה לאמריקה ביוקר. "הפעולות הנחרצות של ממשל טראמפ שלחו מסר למשטר האיראני שיש השלכות אמיתיות כשאתה מאיים על ארצות הברית", אמר נציג בית הנבחרים מארק גרין ביום רביעי. הוא הוסיף: "המסר הזה אבד בממשל ביידן והאויבים שלנו יודעים זאת".

איראן ניסיון חיסול ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד