י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מסר לתושבי הרצועה

גנץ: "מי שיסייע בהחזרת חטופים, יזכה בחסינות לו ולמשפחתו"

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ נשא דברים מהקריה בתל אביב ואמר: "אנחנו מתקדמים מתהום האסון לניצחון, ההישגים שלנו משמעותיים". גנץ העביר מסר לתושבי הרצועה ואמר: "מי שיסייע בהחזרת חטופים, יזכה בחסינות לו ולמשפחתו"

גנץ: "מי שיסייע בהחזרת חטופים, יזכה בחסינות לו ולמשפחתו"
ח"כ בני גנץ בטקס המחנה הממלכתי צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

יו"ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ נשא הערב (חמישי) הצהרה לתקשורת בקריה בתל אביב ואמר: "בשנים האחרונות עלתה השאלה – האם צבא היבשה רלבנטי ומוכן למשימתו? את תשובתו המותאמת צה"ל נותן בשדה הקרב.

ברגעים אלו חיילי צה"ל פועלים בעומק רצועת עזה – ומשמידים את הכוח הצבאי של חמאס. אנחנו עובדים לפי תוכנית הקרב – ביבשה, באוויר ובים, בהובלתו של הרמטכ"ל ובניהוג של קבינט ניהול המלחמה, שר הביטחון וראש הממשלה. אנחנו עושים זאת בכלל הגזרות – בדרום, בצפון ובמרכז".

גנץ הוסיף: "כמו בכל לחימה, גם בזו יש אתגרים, קשיים ומחירים כבדים. אני שולח מכאן תנחומים למשפחות הנופלים ומאחל החלמה לפצועים כולם. מתוך ערפל הקרב שעליו אנו שומרים – חשוב לי שתדעו שאנחנו מתקדמים מתהום האסון – לניצחון. עוד לא ניתן לדבר על כל ההישגים שלנו, אבל הם משמעותיים מאוד.

ההישג הברור שלנו, הוא שהעולם מבין שבעזה לא יכול לשבת שלטון של רוצחי ילדים ונשים. המציאות הזו חייבת להשתנות. זו מערכה מורכבת מאלו שידענו: בגלל מאפייני הלחימה המבצעיים, ובגלל הצורך לא רק להגן על גבולנו, אלא לעצב את שקורה מעבר לו. הלחימה מורכבת כי יקירינו שבויים בידי מי שמקומם בגיהינום, שנתמכים על ידי איראן ושלוחיה באזור".

לדבריו, "בגלל האתגרים האלו - אנחנו נדרשים להפעיל שיקולים רחבים, לרתום את בעלות בריתנו ובראשן ארה"ב שתומכת בנו מהיום הראשון. אנחנו מסתכלים כל הזמן על המטרה, ואנחנו עושים רק מה שנכון למדינת ישראל. אני מבטיח לכם – זה השיקול היחיד בניהול המלחמה. וזה השיקול היחיד שצריך לעמוד לנגד עיננו. זה לא זמן לפוליטיקה – זה זמן מנהיגות".

השר גנץ הבהיר: "זה יהיה ארוך, זה כבר ארוך. היו לנו רגעים קשים, ויהיו לנו עוד רגעים קשים בצד רגעים של תקווה. וגם כשהמלחמה תסתיים, הלחימה והפעולות על שימור הישגיה לבטח תימשך.

לצד המאמץ להשבת הבנות והבנים הביתה, המטרה שלנו היא שינוי מהיסוד של המציאות בדרום הארץ ובכל הארץ. אך גם כשאנחנו מרוכזים במטרותינו – אנחנו פועלים בכל החזיתות.

בימים האחרונים כוחותינו פגעו בעשרות אנשי חיזבאללה בצפון בתגובה למתקפות, גם כעת אנו פועלים. אנחנו ערוכים בהגנה וגם בהתקפה: ומוכנים לכל פעולה שתידרש".

לדבריו, "גם בימים האחרונים פגשתי את משפחות החטופים – ואני מבקש לחבק אותן, ולחזק אותן בשם כולנו. גם ברגעים אלו, אנחנו מפעילים את כל האמצעים שברשותנו בכדי להחזיר אותם הביתה. אני אומר גם לתושבי עזה שמבינים את האסון שחמאס מביא עליהם: מי שיסייע בהחזרת את החטופים – יזכה לחסינות לו ולמשפחתו. מי שיחזיק ילדים ונשים בשבי – דינו מוות".

לסיום אמר: "אחרי השנה האחרונה, המלחמה הזו מזכירה לנו עד כמה אנחנו חזקים כשאנחנו ביחד. היא מזכירה לנו שאחים אנחנו, שעלינו להילחם כאחים – ולהישאר אחים גם אחרי המלחמות. ביחד אנחנו מנצחים, ביחד אנחנו ננצח".

מלחמת חרבות ברזל בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד