כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
להצלחת כוחות הביטחון

נשים מהארץ והעולם במעמד הפרשת חלה להחזרת החטופים

אמה של החיילת אורי מגידיש יחד עם נשות הישוב עלי במעמד הפרשת חלה להחזרת כל החטופים: "עם ישראל הוא עם הנצח". נשים מכל המגזרים והעדות התאגדו יחד כדי להתפלל יחד לשלום החטופים ולהצלחת כוחות הביטחון

נשים מהארץ והעולם במעמד הפרשת חלה להחזרת החטופים
בחדרי

מאות נשים מהישוב עלי בבנימין יחד עם נשים מכל הארץ והעולם מקיימים בשעה זו מעמד הפרשת חלה להחזרת החטופים והנעדרים ולהצלחת כוחות הבטחון. בין מאות הנשים שהשתתפו באירוע הצטרפה גם מגי מגדיש, אמה של החיילת אורי מגידיש שנחטפה על ידי חמאס ושוחררה השבוע במבצע הירואי על ידי כוחות הביטחון.

מגי מגידיש אמא של אורי אמרה במעמד המרגש: "עם ישראל היקר, אנחנו מודים לכולם על התפילות והתמיכה. עכשיו התפילות מופנות לכל החטופים האחרים. עם ישראל הוא עם הנצח".

אריאל אלמליח, יו"ר הישוב עלי אמר: "מדובר ביוזמה ברוכה של נשות עלי שבה נשים מכל המגזרים והעדות התאגדו יחד כדי להתפלל יחד לשלום החטופים ולהצלחת כוחות הביטחון. אירוע זה מוכיח שוב בפעם המי יודע כמה עד כמה עם ישראל הוא עם מיוחד ששם ברגע האמת את כל המחלוקות בצד ופועל יחד. אנו מתפללים להחזרת החטופים במהרה".

שרה מלמד ושרה אלפנט ממארגנות המיזם: "בימים הקשים האלה כשכולנו עם לב שבור, ראינו את מגי קורעת שערי שמיים בתפילותיה. הכוח אצלנו בע"ה, "ובזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל, אנו מאמינות בכוח ובעוצמה הנשית שבע"ה כולן יקרעו שערי שמיים ותפילותינו יחזירו את כל האחים והאחיות שלנו הביתה לשלום".

חמאס חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד