כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
השבר הכלכלי

דפוס בארי מבקש דחיה במכרז לרכישת הדואר: "נזקקים לזמן"

הדפוס מבקש דחיה בת חצי שנה בכדי שיוכלו להתארגן, לשוב לפעילו סדירה ולגשת למכרז לרכישת דואר ישראל | 11 הצעות הוגשו עד עתה לרכישת הדואר

דפוס בארי מבקש דחיה במכרז לרכישת הדואר: "נזקקים לזמן"
הנשיא בבית הדפוס בבארי צילום: חיים צח/לע״מ

דפוס בארי, שנושא את שם הקיבוץ בו הוא ממוקם, מבקש לדחות את ההכרזה על הפרטת הדואר בחצי שנה, זאת בשל המתקפה הרצחנית שהחלה לפני כשלושה שבועות והנזק האדיר שנגרם לדפוס וממילא ליכולת שלו להגיש מועמדות, כך מדווח ב-Ynet.

11 הצעות הוגשו עד עתה לרכישת הדואר. איש העסקים דוד פורר וחברת נאופארם שבבעלותו, דלק ישראל, קרן אייפקס, אפריקה ישראל, חברת דן, בנק דיסקונט, קרן פורטיסימו, מילגם וגופים מוסדיים, לנג השקעות, דפוס בארי וקבוצה המורכבת מאוברסיז קומרס ואמיליה פיתוח. 

בן סוכמן, מנכ"ל 'דפוס בארי' אמר ל'Ynet' כי "בעיניי זכייה בדואר ישראל יכולה להיות סיפור מדהים. איך קיבוץ בארי, אחרי כל השבר הזה, הופך להיות בעלים של דואר ישראל. אבל לשם כך אני נזקק לזמן כדי להחזיר את הדפוס לפעילות מלאה. אני מבקש זכות הוגנת להשתתף במכרז אבל תנו לי זמן להשתקם. אני מפחד שיעשו מחטף והמכרז יצא לדרך בלעדינו. ביקשנו כעת מהמדינה לדחות במספר חודשים כדי שנוכל להתארגן בצורה מיטבית למכרז. ברור שלא נוכל להחזיק בשתי החברות - מסר וגם הדואר - ואם צריך נמכור את מסר".

עוד הוסיף כי עד כה לא קיבלנו הכרעה בענייננו מרשות החברות והחשש שלנו הוא שאולי ינצלו את זה כדי להוציא אותנו מהמכרז. הכוונה שלנו, בתקווה שנאושר על ידי רשות התחרות, היא לחבור לאחת הקבוצות המתמודדות במכרז".

לפני כשבועיים, נשיא המדינה ביקר בקיבוץ בארי וחנך את פתיחתו המחודשת של מפעל הדפוס: "היה פה גן עדן שהפך לגיהינום. ומכאן אנחנו אומרים לכל העולם - שום דבר לא ישבור אותנו. יש לנו חובה מוסרית ולאומית להחזיר את בארי להיות גן עדן", אמר.

מלחמת חרבות ברזל בארי דואר ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד