כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"רוצה לתקן את המושג"

בני גנץ הפתיע כשנשאל על "אלימות המתנחלים"

לשאלת עיתונאים על 'אלימות המתנחלים', ביקש השר גנץ להסיר את העוול שנעשה לכלל המתיישבים ביו"ש ואמר: "99.9 אחוזים הם אזרחים נורמטיביים שרוצים לחיות ביישובים שלהם ורוצים לנסוע בצירים בצורה בטוחה" 

בני גנץ הפתיע כשנשאל על "אלימות המתנחלים"
בני גנץ צילום: צילום מסך

במהלך מסיבת עיתונאים הערב (חמישי) נשאל השר בני גנץ על ידי עיתונאית 'חדשות 13', ליאור וירוצ'לבסקי, מה המדינה עושה כדי למגר "אלימות מתנחלים" ביהודה ושומרון.

גנץ הפתיע והשיב לה: "אני רוצה לתקן את המושג אלימות מתנחלים. רוב מוחלט של ההתיישבות, 99.9 אחוזים הם אזרחים נורמטיביים שרוצים לחיות ביישובים שלהם ורוצים לנסוע בצירים בצורה בטוחה. היום היה לנו עוד מקרה טרור ביהודה ושומרון".

עוד אמר השר: "אני נגד, מגנה, וחושב שצריך לפעול בכל הכוח נגד אנשים קיצוניים בודדים, שמכתימים את שמה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ושומרת חוק. יש לפעול נגדם" והוסיף לסיום, "אסור לבלבל בין הבודדים הללו לאוכלוסייה כולה".

כתב 'ישראל היום', יהודה שלזינגר הגיב לעצם השאלה ותקף: "קרבות עזים בעזה, חיילים נהרגים במלחמה, מתנחל נהרג היום (!!) בפיגוע בשומרון ומשאיר שלושה יתומים (!!!). אבל לערוץ 13 נורא דחוף לשאול: "אפרופו הבערת השטח, מה המדינה עושה כדי למגר את אלימות המתנחלים". גועל נפש. ושאפו לבני גנץ על התשובה".

בני גנץ אלימות מתנחלים מלחמת חרבות ברזל ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד