כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הישראלים לא נשארו חייבים

חמינאי צייץ בעברית וספג מתקפה: "נוריד גם אותך"

"היישות הכובשת חסרת אונים ומבולבלת עכשיו, וללא התמיכה האמריקאית תשותק בתוך ימים". כך צייץ הלילה מנהיגה הרוחני של איראן עלי חמינאי. ישראלים רבים הגיבו לו בזלזול ולעגו לו  

חמינאי צייץ בעברית וספג מתקפה: "נוריד גם אותך"
עלי חמינאי צילום: מתוך רשת X

המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי צייץ הלילה ברשת X בשפה העברית: "היישות הציונית משקרת לכם, והיא גם משקרת כשהביעה דאגה לגבי האסירים שלה אצל הפלסטינים. אלא היא גם מחסלת אותם בהפגזות שהיא עושה. היישות הכובשת חסרת אונים ומבולבלת עכשיו, וללא התמיכה האמריקאית תשותק בתוך ימים". תגובות רבות נכתבו מצד ישראליים בארץ ובעולם שתקפו, זלזלו בו ולעגו לו.

השגריר באו"ם לשעבר, חבר הכנסת דני דנון הגיב לחמינאי וכתב: "בעוד שמקורו של משחק השחמט באיראן, העם היהודי שיכלל את אמנות השח-מט. אנחנו ננצח!".

גם החשבון הרשמי של תנועת 'אם תרצו' הגיבו וכתבו: "מסר לחבריך הנאצים בחמאס, הגיע הזמן שיגידו ביי. אנחנו לא עוצרים עד שננצח ואל תדאג, גם את משטר הרוע שלך ננצח".

עורך מדור הדעות של 'בחדרי חרדים', יחיאל גלאי הגיב: "הורדנו את קאסם סולימאני נוריד גם אותך אחינו".

אביחי חדד, לשעבר יועצו של ראש הממשלה נתניהו, פרסם תמונה של מפקד כוח קודס מחוסל בתקופת ממשל טראמפ וכתב: "זו היד של קאסם סולימאני. בקרוב נצלם גם את היד שלך".

כאמור תגובות רבות חלקן בוטות שאינן ראויות לציטוט נכתבו לחמינאי ימח שמו וזכרו.

הציוץ של המנהיג העליון ובייחוד בשפה העברית, אמור להדאיג ולהדליק נורות אדומות בדרג הבטחוני והמדיני, שכן הוא מגיע שעות ספורות לפני נאומו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה שספג כבר לפחות 55 מחבלים מחוסלים וברקע מסע הדילוגים של שר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדוללהיאן, בין מדינות ציר הרשע. וגם הצטרפות המורדים החות'ים מתימן למערכה  וניסיונות השיגור שלהם לעבר ישראל שבינתיים סוכלו בדרך.

איראן מלחמת חרבות ברזל עלי חמינאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד