י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ילדי 'רחשי לב' הדליקו בבית הנשיא • צפו

טקס הדלקת נר ראשון של חנוכה נערך בבית הנשיא לילדי "רחשי לב" - ארגון המסייע לילדים חולי סרטן

ילדי 'רחשי לב' הדליקו בבית הנשיא • צפו

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ערך במשכן הנשיא, מסיבת חנוכה לילדי עמותת "רחשי לב" אשר דואגת לשיפור חיי ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

הנשיא הדליק את הנר הראשון של חנוכה יחד עם רועי גינת בן ה17.5 אשר חלה בגיל שנה והתעוור כתוצאה מכך, הנשיא שר עם הילדים את שירי חנוכה וחיזק אותם על עמידתם האמיצה מול המחלה הנוראה שבקרוב יחלימו ממנה בעז"ה.

"את החנוכה אנו מציינים בעיצומו של החורף", אמר הנשיא ריבלין לילדים. "השמש שוקעת מוקדם מאוד, וקר בחוץ. אבל כבר אלפי שנים שאנחנו לא נותנים למציאות להכניע אותנו. דווקא בימי החנוכה אנו מגרשים את החושך ומחממים את הבית ואת הלב".

הנשיא ריבלין ציין, כי "מדליקים את נרות החנוכה בפתח הבית, כדי שהעוברים והשבים יזכרו את הנס הגדול. אור הנרות נועד להזכיר לכולנו כיצד אמונה ותקווה הן הבסיס לכל מעשינו, גם כאשר החושך מאיים להשתלט".

ארגון "רחשי לב" בראשות הרב ראובן גשייד, מציין חצי יובל שנים לפעילות נפלאה למען ילדים חולי סרטן ומטפל בכ-500 ילדים חולים בשנה. "רחשי לב" מפעיל את קמפוס בית הילד במתחם בית החולים שיבא בתל השומר.

באירוע סיפרה נציגת הילדים החולים, בת 11.5 שמטופלת בבית החולים תל-השומר, על ההתמודדות היומיומית במחלה הקשה, הודתה לנשיא על מסיבת החנוכה ואמרה: "הייתי ילדה רגילה כמו כל הילדים. לפני 4 וחצי שנים, חליתי והחיים שלי השתנו. במקום ללכת לבית הספר אני מגיעה לבית החולים. את המורים החליפו מתנדבי 'רחשי לב' שיושבים כאן איתי. רציתי להגיד תודה לנשיא המדינה שמארח אותנו פה ול'רחשי לב' על הלב הגדול והפתוח".

שימי גשייד, מנכ"ל 'רחשי לב', ציין בדבריו את אור הנרות שדולקת ולא מחסירה מעצמה דבר, כך עם ישראל ממשיך את מסורת החסד והנתינה וככל שנותנים יותר ומסייעים יותר, האור מתרחב ומשפיע על כולם לברכה.

יו"ר הארגון, הרב ראובן גשייד, העניק לנשיא המדינה חנוכייה מיוחדת, אותה הכינו ילדי "רחשי לב" בחדרי היצירה בין לטיפולים הקשים שעוברים במחלקה הילדים הודו לנשיא שנרגש ושמח בבואם למשכנו.

באירוע השתתפו כ-130 ילדים ונוער החברים בעמותת "רחשי לב", בראשות הרב ראובן גשייד, פרופ' עמוס תורן מנהל המחלקה האונקולוגית לילדים בבית החולים שיבא בתל השומר וחבר נשיאות עמותת "רחשי לב", צוות העמותה והורי הילדים.









ריבלין נשיא גלריה רחשי לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד