י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פייגלין פורש מהמירוץ בליכוד; דנון ממשיך

ח"כ משה פייגלין הודיע על פרישתו מהמירוץ לראשות הליכוד, בשל פסיקת ביה"ד • ח"כ דני דנון ממשיך במירוץ מול נתניהו

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

בעקבות החלטת בית הדין של הליכוד לקיים את מועד הבחירות לרשימה והבחירות לפריימריס באותו מועד, הודיע ח"כ משה פייגלין כי הינו פורש מהמירוץ לראשות הליכוד.

ביץ הדין של הליכוד החליט בהרכב מורחב לקבל את הצעת יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, לקיום מועד הבחירות לראשות הליכוד והבחירות לרשימה לכנסת בתאריך ה-31 בדצמבר.

בעקבות זאת הודיע הבוקר ח"כ משה פייגלין על פרישה מהמרוץ: "קבלת הערעור על החלטת בית הדין של הליכוד, היא שינוי כללי המשחק והיא דוחקת אותי להתמודדות בלתי אפשרית בשתי חזיתות שונות בו זמנית", אמר.

"אין בכוונתי לגרור את התנועה לעוד ערכאה משפטית רגע לפני הבחירות הכלליות. בשעה גורלית זו עלינו להתאחד ולשמור את הליכוד כמפלגת שלטון. על כן בכוונתי להתמודד הפעם רק לכנסת ואני משוכנע שאקבל תמיכה רחבה להשבת הליכוד והמחנה הלאומי לדרכו. בכל פריימריס אמיתיים בעתיד, אשוב ואתמודד על הנהגת התנועה והמדינה"

כזכור בבחירות האחרונות זכה פייגלין בהתמודדות מול ראש הממשלה נתניהו על תפקיד יו"ר הליכוד בקרוב לשליש מסך המצביעים.

לאור פרישת ח"כ פייגלין מהתמודדות לראשות הליכוד הגיב המתמודד שנותר מול נתניהו ח"כ דני דנון: "אמשיך להתמודד ולהיאבק להחזרת הליכוד לדרך האמיתית. אמשיך להתמודד ולהיאבק להחזרת הליכוד לדרך האמיתית. ב-31 בדצמבר יגיעו חברי הליכוד לקלפיות ויחליטו האם התנועה תחזור לדרך אותה היא מובילה מקום המדינה- דרך הימין. הערכים והמסורת הדמוקרטית ימשיכו להיות נר לרגלינו והם אלו שמבדילים את הליכוד מהמפלגות בהן דמוקרטיה הפכה למילה גסה".
פייגלין מירוץ ליכוד בחירות כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד