ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
תומכי טרור מכחישי שואה

מחריד: בלוגרית צרפתייה משתלחת בתינוק שנשרף: הוגשה תלונה חריפה

תלונה הוגשה לתובע הכללי של צרפת נגד צרפתיה שהשתלחה בתינוק ישראלי שנשרף בעוטף עזה. "הכחשת השואה גרסת 2023. את הולכת להיעצר על ידי הרשויות בצרפת" כתב חבר הפרלמנט היהודי מאיר חביב

מחריד: בלוגרית צרפתייה משתלחת בתינוק שנשרף: הוגשה תלונה חריפה
נאצים שופכים נפט ומציתים בית כנסת צילום: צילומסך, מתוך הטוויטר של אביטל

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב הגיש היום פנייה מיידית דרך העו"ד שלו אוליביה פרדו, לתובע הכללי של צרפת נגד בלוגרית צרפתיה שהשתלחה בתינוק ישראלי שנשרף בעוטף עזה.

חבר הפרלמנט פרסם בטוויטר את הסטורי של אותה בלוגרית בה היא צוחקת על כך ששמעה שהכניסו תינוק ישראלי לתנור.

"מדובר בזוועות שמזכירות את האכזריות הנאצית! תינוק יהודי נרצח והוכנס לתנור מול הוריו על ידי החמאס וזה גורם לתת-אדם הזה לצחוק! הכחשת השואה גרסת 2023- פשוט בלתי נתפס! גברת תם עידן המשרפות ליהודים. רוצחי החמאס יחוסלו על ידי צה"ל ואת הולכת להיעצר על ידי הרשויות בצרפת. הגשתי פנייה מיידית לתובע הכללי של צרפת על מנת לעצור אותה". כתב חבר הפרלמנט חביב.

בסרטון נראת בחורה צעירה שאומרת לחברתה (שלא נראית במצלמה אך נשמעת): יש משהו שמציק לי אני אגיד לכם את המחשבה שלי בלי פילטרים. כל פעם שאני נתקלת בסיפור הזה על התינוק שהוכנס לתנור אני שואלת את עצמי האם הם שמו מלח, פלפל, אולי טימין? איך הם בישלו אותו? ומה היתה התוספת ליד? אתם לא שואלים את עצמכם?. ואז נשמעת חברתה ברקע שאומרת: "כתוספת לצלי תינוק צלחת צ'פיס עם רוטב קטשוף ומיונז. ועשינו לו מרינדה עם טימין ורוטב ברבקיו ופפריקה, לא רע. בעניי זה תפריט לא רע בכלל" - עונה הבלוגרית.

חמאס נאצים צרפת מלחמת חרבות ברזל מאיר חביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד