כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תוך כדי המלחמה

מחאה נגד נתניהו: "רוצח. שותף של חמאס"

הפגנה לא חוקית של מאות מתנגדי הממשלה סמוך לבית משפחת נתניהו ברחוב עזה בירושלים. במחאה נשמעו קריאות חמורות ומסיתות: "עכשיו העם יודע שביבי הוא רוצח" ו- "שותף של החמאס" | 4 מפרי סדר נעצרו

מחאה נגד נתניהו: "רוצח. שותף של חמאס"
מחאה מחוץ לביתו של נתניהו צילום: יואלי ברים, גל"צ

מאות מפגינים מתאספים בשעה זו סמוך לביתה הפרטי של משפחת נתניהו ברחוב עזה בירושלים במחאה על תפקוד הממשלה והעומד בראשה ובדרישה שיתפטר לאלתר מתפקידו תוך כדי המלחמה.

כוחות משטרה רבים בסיוע פרשים שוהים במקום ועימותים ראשונים נרשמו כשהמפגינים ניסו לפרוץ גדר. הפרשים מנסים לפזר את ההפגנה, שהוכרזה כלא חוקית וזאת גם בשל הנחיות פיקוד העורף האוסרות התקהלויות רבות משתתפים. מכת"זית נמצאת במקום.

במחאה נשמעו קריאות חמורות נגד ראש הממשלה: "עכשיו העם יודע שביבי הוא רוצח" ו- "שותף של החמאס".

במשטרה אומרים כי מדובר במחאה פוליטית נגד הממשלה ומדיניות הממשלה, שהפכה להפרת סדר כשמוחים החלו לפרוץ מחסומי משטרה ולהתקרב לבית רה"מ, בניגוד להוראות השוטרים במקום ובניגוד לפסיקת בימ״ש בנושא המרחק המותר להפגין מול נבחרי ציבור.

בעקבות התנהלות פסולה של חלק מהמוחים שבחרו להפר את הסדר ולהתעמת עם השוטרים, נאלצה המשטרה להקפיץ למקום כוחות משטרה גדולים שנלקחו ממשימות בטחון שוטף בגזרות אחרות בירושלים.

במשטרה מבהירים כי המחאה בשליטה, מפרי סדר נבלמו, והשוטרים פועלים במקום למניעת הפרת סדר והתפרעויות, אולם לצערנו במחאה יש כאלו שלא נשמעים להוראות השוטרים במקום ובוחרים להתעמת איתם ולהפר את הסדר- 3 מפרי סדר נעצרו.

"אנו רואים בחומרה את הקריאות שנשמעו הערב במחאה לעבר שוטרים: ״איפה הייתם בכפר עזה״, כשהמשטרה איבדה 58 שוטרים ושוטרות מבניה ובנותיה באותו הבוקר עם עשרות שוטרים שנפצעו בהגנה על תושבי עוטף עזה - שוטרים שפעלו בחירוף נפש אל מול מתקפת הטרור של מחבלי חמאס. אנו מצפים מכל מפגין לכבד גם את זכרם של אותם שורים ואת בני משפחותיהם השכולות", הוסיפו.

חה"כ אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' הגיב ואמר: "הפגנה נגד הממשלה בשעת מלחמה היא לא לגיטימית! היא פוגעת בכוחות הלוחמים בקרב, בכך שמעלה את המורל והמוטיבציה של האויב שעוקב מקרוב".

לדבריו, "היא גם פוגעת בכוחות המשטרה שנמצאים שם במקום לתת מענה למאות ההתראות שקיימות ולעסוק בבט״ש. כל מי שאוהב את המדינה הזו ואת חייליה, חדלו. אנחנו במלחמה."

 

עזה בנימין נתניהו הפגנת מחאה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד