ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תוקף רעול פנים

אישה יהודייה נדקרה בצרפת: צלב קרס רוסס על דלת הבית

אישה יהודייה נדקרה בביתה בצרפת וצלב קרס רוסס על דלת ביתה. האישה פתחה את הדלת ונדקרה פעמיים בבטנה על ידי התוקף. הפיגוע מגיע על רקע גל תקיפות נגד יהודים בצרפת מאז שפרצה מלחמת חרבות ברזל | לא נשקפת סכנה לחייה

אישה יהודייה נדקרה בצרפת: צלב קרס רוסס על דלת הבית
משטרת צרפת, אילוסטרציה צילום: Pixabay

אישה יהודייה נדקרה בבית שלה בצרפת, המשטרה מצאה צלב קרס שרוסס על דלתה. האישה, ככל הנראה בשנות ה-30 לחייה, שמעה את פעמון הדלת שלה מצלצל בביתה בליון היום אחר הצהריים.

כשפתחה את הדלת היא נדקרה פעמיים בבטנה ונפצעה קשות, כך אישר דובר המשטרה בעיר ליון. לאחר מכן, התוקף, גבר, נמלט מהמקום ועדיין לא נתפס.

המשטרה הודיעה כי התוקף היה לבוש כולו בשחור ופניו הוסתרו במהלך פיגוע הדקירה. מצבה של האישה מוגדר קשה אך יציב ולא נשקפת סכנה לחייה.

הפיגוע מגיע על רקע גל תקיפות נגד יהודים בצרפת מאז שפרצה מלחמת חרבות ברזל. מאז התקפות חמאס ב-7 באוקטובר והמלחמה שפתחה ישראל לאחר מכן ברצועת עזה, דווחו בצרפת 819 מעשי אנטישמיות: יותר תקריות בשלושה שבועות מאשר בכל השנה האחרונה.

בשבוע שעבר דיווחנו כאן כי סיסמאות אנטישמיות התגלו בשכונות בפרברי פריז, הן רוססו על קירות ועל מבנים ציבוריים. בתים יהודים סומנו עם סמל מגן דוד בדיוק כמו לפני השואה.

אנטישמיות צרפת מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד