ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מסרו נפשם על קדושת השם

טובי בנינו: הלוחמים שנפלו בקרב בעזה

גלעד ניצן הי"ד בן 21 מהיישוב שילה בבנימין, ידידיה אליהו הי"ד, בן 25, מקרני שומרון, יהודה נתן כהן הי"ד, בן 25, משדמות מחולה, ויונדב רז לוינשטין הי"ד, בן 23 מאילת נפלו בקרב בסוף השבוע בעזה מטובי בניה של הציונות הדתית

טובי בנינו: הלוחמים שנפלו בקרב בעזה
הלוחמים שנפלו בקרב בעזה צילום: באדיבות המצלם

הלוחמים שנפלו בקרבות בעזה בסוף השבוע הם מטובי בניה של הציונות הדתית. 

גלעד ניצן הי"ד בן 21 מהיישוב שילה בבנימין, לוחם סיירת גבעתי, נפל בקרב ביום שישי.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ ספד לו בדף הפייסבוק וכתב: "עוד פרח יקר יקר של בנימין שמסר את נפשו למען תקומת העם והארץ ולהרמת קרו ישראל. גלעד בן 21, בנם של יעקב ויהודית היקרים והאהובים. לוחם שכולו אמונה, שמחה ובטחון. תלמיד ישיבת אבינועם בתפוח. את האמונה הוא ספג בבית הוריו הנאצלים שיש לי זכות להכיר מקרוב. משפחת חלוצי הארץ בניה ובוניה של הארץ הטובה שלנו".

"בני משפחת ניצן, שילמתם מחיר יקר ונורא מכל למען תקומת עמנו. גלעד הוא אבן פז יקרה בבניין הגאולה. קהילת שילה היקרה, בנימין שולחת חיזוק גדול אליכם. אנחנו בימים גדולים. משלמים מחירים גדולים וקשים. בדרך לתקומה גדולה מאד של עם ישראל". 

רס"ל (מיל') ידידיה אליהו הי"ד, בן 25, מקרני שומרון, לוחם בגדוד 8170 של חיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב ברצועת עזה. 

ידידיה אליהו הי"ד הוא בנו של הרב יורם אליהו מרבני מכון מאיר ותלמוד תורה מורשה, הוא בוגר ישיבת ההסדר בצפת, התגורר ברמת-גלעד, ישוב צעיר הסמוך לקרני שומרון, היה לוחם בגדוד 8170 של חיל ההנדסה הקרבית.

ידידיה היה נשוי למיתר ואב למאור זיוה בת שנתיים וחצי ואביגיל בת שנה. הוא ייטמן הלילה בשעה 22:00 בהר הרצל. המשפחה תשב שבעה בבית הוריו בירושלים.

רס"ן יהודה נתן כהן הי"ד, בן 25, משדמות מחולה, מפקד פלוגה בסיירת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

יהודה נתן כהן הי"ד, בנו של הרב דב כהן, מרבני ישיבת שדמות נריה. יהודה נתן הועלה מדרגת סרן לדרגת רס"ן לאחר מותו. בדף הפייסבוק של מועצת בקעת הירדן נכתב: "אנחנו נפרדים היום מרס"ן יהודה נתן כהן, בנם של הרב דב ותהילה כהן תושבי שדמות מחולה. יהודה נהרג בלחימה בצפון עזה כמפקד פלוגה בסיירת גבעתי. יהודה, אח של לאה, עדי, ורד, יסכה, שלומי ומעין. הוא ילד מיוחד, לוחם, ספורטאי מצטיין, ואהב מאוד לשחק כדורסל. על מועד הלוויה תצא הודעה נפרדת. אנו משתתפים בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".

יונדב רז לוינשטין הי"ד, בן 23 מאילת, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

צח"י קרני שומרון מסר: "בצער רב אנו מודיעים על נפילתו של יונדב רז לוינשטין ז"ל ה' יקום דמו בעלה של הדר החתן של פועה ואשר קרוואני פרטים על מועד ההלוויה נעדכן בהמשך".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד